Barffofring - dyrt ??
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 07-01-07 20:09

Hejsa NG

Har studeret indlægene omkring denne specielle fodringsmetode, det
lyder spændende...og besværligt.

Men er det ikke også vanvittigt dyrt?? Jeg tænker på rå mængder
ænder, kyllinger fiskefiletter mv. det er lige før det er bedre mad
end jeg får at spise

Jeg tror absolut det er en super metode, der læner sig mest muligt op
ad naturen - selvom jeg tvivler på min Golden Retriever næppe nogen
siden vil fange en frossen and i naturen

vh Henrik

Fra : Bo Nielsen

Dato : 08-01-07 16:12

hej med jer.
om det er dyrt at barffodre, afhænger helt af hvor meget du
render efter tilbud, og hvor mange aftaler du har med slagteren
og grøntsagsmanden.
der er absolut ingen tvivl om at ALLE hunde ville have bedst af
korrekt barf- lidt om prisen. Det koster ca. 10,- om dagen, hvis
du er en tilbudshaj, og det er det samme som for et godt
tørfodder. og her menes der ikke pedigre eller andre
middelmådige produkter. så alt i alt er det ikke dyrere, blot
lidt mere besværligt. men gør man ikke gerne det for "sin bedste
ven"

mvh Bo