ASUS P5B Deluxe/WiFi-AP AiLifestyle
Fra : V. D. Hansen.

Dato : 07-01-07 07:16

Hejsa.

Kender nogen til dette bundkort? Godt eller dårligt?

Mvh Kofoed Svendsen.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-01-07 13:22

V. D. Hansen. wrote:

> Hejsa.
>
> Kender nogen til dette bundkort? Godt eller dårligt?
>
> Mvh Kofoed Svendsen.

Jeg har et P5B og det kører upåklageligt.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Kim S

Dato : 09-01-07 16:18

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et P5B og det kører upåklageligt.

Ditto...

Mvh, Kim

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-01-07 18:34

"V. D. Hansen." <vibhan@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Kender nogen til dette bundkort? Godt eller dårligt?

Jeg har lige fået sådan en fyr for en uge siden
Der har ingen problemer været - det spiller bare :)

En rigtig fancy detalje er at de 6audio porte kan konfigurerres som du via
software. De er altså ikke nødvendigvis til line,mic osv. Det opsættes 100%
via softwaren hvad portene skal bruges til.

/Dennis