Hvordan er vejret i Spanien i Juli måned.
Fra : lene og allan

Dato : 06-01-07 19:23

Hej.

Vi overvejer meget at køre til Spanien til sommer. Ca 80 km. nord
for Barcelona Vi har hørt at der tit er skyet og diset i dette
område.
Vi vil derned i 14 dage i Juli måned, men gider ikke at tage derned
hvis dette er tilfældet.
Jeg har set på nogle hjemmesider, og der ser det heller ikke for
godt ud på de billeder folk har lagt ud, men der ved jeg jo heller
ikke om det er i Juli måned.

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Leif S. Pedersen

Dato : 06-01-07 21:07

Hos DMI kan du få klimadata for de fleste storbyer som f.eks.

http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=150034102&country=Spanien

--
Hilsen Leif

Fra : Anette

Dato : 08-01-07 20:26

lene og allan wrote:
> Vi overvejer meget at køre til Spanien til sommer. Ca 80 km. nord
> for Barcelona Vi har hørt at der tit er skyet og diset i dette
> område.

VI har været flere gange i området omkring Barcelona/Girona i
sommermånederne og der er nok en smule mindre "solgaranti" end der er i
Andalusien. Måske en mere behagelig varme, end i Andalusien?
Vi har som regel haft fantastisk vejr med sol, varme og over 30 grader - og
en enkelt gang er vi røget ind i 3-4 dage med blæst og regn ( i Roses lidt
længere nordpå, i midten af juli )

/ Anette

Fra : -= bgn =-

Dato : 14-01-07 17:57

"lene og allan" <allan_lene@hotmail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har set på nogle hjemmesider, og der ser det heller ikke for
> godt ud på de billeder folk har lagt ud, men der ved jeg jo heller

Vi har været 3 gange i Blanes (små 70 km nord for Barcelon). ligger lige ud
til havet.
Alle 3 gange var det uge 28-29-30 og fuld knald påsolen og varmen. Så go
tur.

BG