Et mærkeligt problem
Fra : Janus Sander Schiøtt~

Dato : 06-01-07 17:38

Hej NG

Jeg har en PRIVATE FUNCTION som jeg har haft nogle problemer med.
Den virkede fint indtil b-one (for et par år siden) opdaterede
deres asp.
Efter det virkede den ikke længere (samt en masse andet)

Jeg opgav den gang at gøre noget ved det. Men har lige siddet og
leget lidt med det, og fandt ud af, at hvis jeg lavede dem om til
bare at være en FUNKTION (altså ikke PRIVATE) så virkede det???

Det virkede også hvis jeg satte denne PRIVATE FUNCTION i starten
af scriptet. Før lå den i en ELSE, den samme som den bliver kaldt
fra.

Kan nogen give svar på hvorfor. Det undrer mig især at det
virkede indtil der blev opdateret.

Og hvad er forskellen egentlig på en PRIVATE FUNCTION og en
FUNKTION?

Mvh Janus

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jeppe Richardt

Dato : 07-01-07 11:21

Janus Sander Schiøtte skrev:

> Kan nogen give svar på hvorfor. Det undrer mig især at det
> virkede indtil der blev opdateret.
>
> Og hvad er forskellen egentlig på en PRIVATE FUNCTION og en
> FUNKTION?

Nu ved jeg ikke hvad de brugte før, men nu bruger de jo det chiliASP,
om det er det, er jo så spørgsmålet, men kunne været en mulighed

mvh Jeppe