ASUS A7V333 - dødt ???
Fra : Brian Sørup

Dato : 06-01-07 14:12

Hejsa

AGP-soklen virker som om den er død, der sker overhovedet intet når jeg
starter maskinen op, jeg har prøvet med 3 forskellige GF-kort, med samme
resultat : Sort skærm.

Any ideas ?

--
Hilsen
Brian Sørup

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 06-01-07 14:24

> Any ideas ?

Siger den beep? Kører blæseren på cpuen? Hvad sker der hvis du hiver
ram og gfx kort ud og prøver at starte? Siger den så beeeeeeeep?

Hvis du ikke kan få den til at sige beeep på nogen af de ovenstående
måder, så kører cpuen ikke og så er det enten cpu eller mb (forudsat
at din strømforsyning kører).

Thomas

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-01-07 20:47

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Siger den beep? Kører blæseren på cpuen? Hvad sker der hvis du hiver
> ram og gfx kort ud og prøver at starte? Siger den så beeeeeeeep?

Den siger ikke en skid, men blæser på CPU-kører.

> Hvis du ikke kan få den til at sige beeep på nogen af de ovenstående
> måder, så kører cpuen ikke og så er det enten cpu eller mb (forudsat
> at din strømforsyning kører).

mb'et har været udlånt til en kollegas søn der skulle bruge et, da hans
eget var til rep og han stod og skulle til netparty, jeg ved bare ikke
om han har haft det monteret, for hans eget mb nåede at komme retur
inden han skulle afsted.....

--
Hilsen
Brian Sørup

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 06-01-07 21:19

> Den siger ikke en skid, men blæser på CPU-kører.

Du har prøvet at tage strøm fra og hive batteri ud, ikke?

Thomas

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-01-07 11:26

> Du har prøvet at tage strøm fra og hive batteri ud, ikke?

Jeg har prøvet at gøre som du foreslog batt. ud og resette CMOS derefter
starte uden GFX og RAM - der kommer ingen beep, CPU-køler kører som den
plejer.

--
Hilsen
Brian Sørup

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 07-01-07 12:04

Brian Sørup <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev 2007-01-07:

> [...]
>
> Jeg har prøvet at gøre som du foreslog batt. ud og resette CMOS derefter
> starte uden GFX og RAM - der kommer ingen beep, CPU-køler kører som den

I know. Men bare en af delene virker, så er prisen ok. Jeg har både
cpu og mb der virker, så jeg kan teste hvilken af delene det er galt
med.

Thomas