Andet multimedie
bentjuul 3670
Vektorgrafik
Fra : Food_life

Dato : 06-01-07 13:37

Kan man indsætte en fil med vektorgrafik eksempelvis i word?

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-01-07 01:25

Food_life skrev:
> Kan man indsætte en fil med vektorgrafik eksempelvis i word?
Ja, hvis den er konverteret til f.eks. wmf eller emf. Ellers er det vist
ikke så nemt.

--
Kurt Lund

Fra : per christoffersen

Dato : 07-01-07 20:07

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, hvis den er konverteret til f.eks. wmf eller emf. Ellers er det vist
> ikke så nemt.

EPS plejer nu også at gå OK. Previewet i Word er dog rigtig dårligt.
Men det skal være RGB farver er min erfaring.

/Per

Fra : Johannes

Dato : 08-01-07 12:48

On Sun, 7 Jan 2007 20:06:51 +0100, "per christoffersen"
<pc@FJERNcomonto.dk> wrote:

>"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

Jeg kopierer en Corel Draw fil (vektorgrafik) direkte ind i Word.
Johannes

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 07-01-07 19:09

Ellers eksporter det til .jpg (hvis du har mulighed for det) og indsæt det
således, det er nu det nemmeste IMO

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen