Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Illustrator mulighed for konverting ~
Fra : Jack L.

Dato : 05-01-07 22:35

Hej gruppe.

Jeg vil gerne høre om man kan få plugin til Adobe Illustrator CS2, som kan
konvertere .ai-filer til .ps-filer? Pt må vi bruge Adobe Acrobat 7 til
konverteringen, men det virker som en halvdyr løsning idet det er det eneste
vi bruger programmet til.

--
Mvh. / Best regards,
Jack L.,

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-01-07 11:13

Jack L. skrev:

> Jeg vil gerne høre om man kan få plugin til Adobe Illustrator
> CS2, som kan konvertere .ai-filer til .ps-filer?

Kan du ikke bare printe til en PostScript-printerdriver stillet
til at printe til fil?

<http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=44&platform=Windows>
<http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=44&platform=Macintosh>

--