Programmer til Nokia 6210
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 27-06-01 15:42

Hej

Hvad af programmer findes der på internettet til at ændre alting i Nokia
6210?

F.eks. Logomanager hos
www.logomanager.co.uk

Oxygen hos hvor??? Hvad koster dette progream?

Nokia-programmer hos Nokia - er det hos http://support.forum.nokia.com?
Gratis alt sammen?

Hvad andet?

Venlig hilsen
Bart

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 28-06-01 15:31

Hejsa.

> Hvad af programmer findes der på internettet til at ændre alting i Nokia
> 6210?

Hvad er alting efter din mening?

> F.eks. Logomanager hos
> www.logomanager.co.uk
>
> Oxygen hos hvor??? Hvad koster dette progream?

Har lige købt det. Koster 39$, men du godeste for et program. Det kan næsten
alt. Kan kun anbefale det. Nokias eget program til samme tlf. kan ikke
vedligeholde kontakter, men det kan Oxygen godt nok.

--

Mvh.
Kai Hoffmann

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.