NAN1 & NAN2
Fra : Benny

Dato : 04-01-07 22:05

Har købt en NAN2 ved en fejl (den kan bare gemmes til senere). Der står godt
nok fra 4 mdr. på æsken, men hvad fa... er forskellen. Den eneste forskel i
varedekorationen er jern der er det dobbelte.

Kan nogen hjælpe?

Benny

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-01-07 22:57

"Benny" <hojvaelde R E M O V E@gmail.com> wrote in

> Har købt en NAN2 ved en fejl (den kan bare gemmes til senere). Der
> står godt nok fra 4 mdr. på æsken, men hvad fa... er forskellen. Den
> eneste forskel i varedekorationen er jern der er det dobbelte.

NAN2 er mere fyldig og mætter derfor mere, og så indeholder den dobbelt så
meget jern.

Med mindre den lille er HELT ny eller har en følsom mave, så ville jeg uden
at betænke mig prøve med NAN2. Vær blot opmærksom på at der næppe indtages
samme mængde NAN2 som NAN1, og at mængden af jern godt kan give hård mave.

Men forretninger bytter gerne uåbnede dåser, og ellers kan den sagtens
holde sig til barnet bliver 4 mdr.

Jeg var for nogle år siden nattevagt på et spædbørnehjem. En af mine
opgaver var at fremstille hele husets forbrug af flasker til det næste
døgn. Typisk 40-50 flasker af alle mulige slags. Så jeg kender lidt til
mælkeerstatninger

Fra : Benny

Dato : 05-01-07 00:43

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opgaver var at fremstille hele husets forbrug af flasker til det næste
> døgn. Typisk 40-50 flasker af alle mulige slags. Så jeg kender lidt til

Det der undrer mig mest er at du ikke kan læse ud af varedekorationen hvad
der får NAN2 til at "fylde" mere.

Benny