diskurprolaps
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-01-07 20:37

Hej

Jeg er bare så ked af det og også en smule bange.

I november måned fik jeg et ordenligt knæk i ryggen, og en CT-scanning har
sidenhen vist en Diskusprolaps. Har nu gået til fys siden da i håb om det
ville hjælpe, men min fod har stadig smerter og er ret død.
Nu har Frederiksberg hospital vurderet at de ikke kan gøre mere og sendt mig
vider til rigshospitalet som så skal vurdere om jeg skal opereres.
sansynligheden er desværre nok stor, men intet er sikkert endnu, men bare
tanken gør mig bange. Er der nogen der har prøvet det selv? og vil fortælle
noget om det? ( har også læst en del på nettet om det )

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : TAK

Dato : 04-01-07 22:00

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:459d574f$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> tanken gør mig bange. Er der nogen der har prøvet det selv? og vil
> fortælle noget om det? ( har også læst en del på nettet om det )

Kære Bolette!
Tro mig om du vil, men der er hjælp at hente hos en healer. Jeg mener det
HELT ALVORLIGT! Man må ikke reklamere for nogen her, men jeg har kendskab
til mindst et tilfælde, hvor en healer ordnede en diskusprolaps.
Knus her fra

Fra : ___P.Sir

Dato : 04-01-07 22:16

"TAK" <T@AK> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kære Bolette!
>Ah, jeg ville da nok prøve med en operation før jeg gik i panik og gik til
Masser af mennesker bliver opereret for diskusprolapser hver dag, og så
spadserer de glad ud af hospitalet, smertefri.! Man fjerner jo simpelthen
resterne af den prolaps, som sidder og trykker på "ledningsbundtet" som går
ned i benet og foden. Indrømmet, ikke alle operationer er lige vellykkede,
men langt størstedelen er da. Så rolig nu - se at få det ordnet og så kom
videre med dit liv!
venligst
Preben

Fra : TAK

Dato : 05-01-07 10:35

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "TAK" <T@AK> skrev i en meddelelse

> Jeg kender flere, der har undgået operation, fordi de har valgt at gå til
> en healer. En god healer vil fortælle dig, om det er et problem som han/
> hun kan hjælpe dig med.
Hvis ikke det var fordi jeg vidste at andre havde haft gavn af det, så ville
jeg ikke råde dig til det. Jeg har kendskab til 4 personer, der har undgået
operation. Den ene er min nevø, som bestemt ikke troede på den slags. Men
han indså, at det var nemmere at prøve en healer. Og han er lykkelig for,
at ingen har været inde og rode i hans knæ. Det var bare ét eksempel.
De bedste ønsker!

Fra : UP

Dato : 05-01-07 14:43

Hej Bolette

Jeg kan godt forstå, at du er bange og bekymret.
Der er heldigvis store chancer for at det går dig godt med operation. Der er
altid en risiko, når man laver et indgreb, stor eller småt.

Jeg blev opereret i lænden i 1995 for en totalprolaps. Operationen gik godt
og jeg har kun et lille ar på ryggen. Men jeg har haft en del problemer
efterfølgende.
Jeg har svært ved at sidde, hvilket er ret socialt hæmmende. Ind imellem har
jeg ondt i operationsstedet og ned i benet, og jeg har lettere ved at få
kramper i det ene ben.
Mine nerver tog den gang lidt skade, fordi jeg havde en totalprolaps med
mange følelsesforstyrelser. Jeg kan derfor ikke rigtig lide at blive berørt
for meget på benet.

Min mand har nu fået en prolaps, hvor der heller ikke kan gøres mere for ham
indenfor det traditionelle system, men han har valgt ikke at blive opereret
lige nu. Han vil først se på alternativer. Der findes en behandlingsform i
Købenahavn og Karlslunde (Bodydevelopment hos Bengt Valentiono Andersen) der
lyder lovende, og så er der en læge i Snekkersten/København, der bruger en
blid metode - Muskuskeletalmedicin -, som jeg har prøvet. Lægen hedder Stig
Thomsen, og han er meget dygtig. Han har hjulpet mig med andre muskel-led og
knogleproblemer.

Så måske er der et godt alternativ til dig, så du ikke behøver operation.
Hvis du skulle vælge operation, er det ikke enden på dit liv. Jeg kender en
del rygopererede, som har det fint, og hvor operationen kun er et fjernt
minde.

God bedring og held og lykke

Venlig hilsen Ulla

Fra : ___P.Sir

Dato : 06-01-07 13:54

http://premium.netdoktor.com/dk/discussion/category/forum/index.jsp?categoryId=102&forumId=1108

Hej igen, Bolette. Vil bare lige henlede din opmærksomhed på ovenstående
link, som fører dig til et debatforum med mange relevante oplysninger om
diskusprolapser, for og imod operation osv. Har selv haft mægtig glæde af
dette forum (har selv 2 prolapser) og fået svar på mange spørgsmål.
hilsen og pøj pøj
Preben
--
www.granvista.dk
Din feriehacienda i Spanien...

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 10-01-07 20:58

> http://premium.netdoktor.com/dk/discussion/category/forum/index.jsp?categoryId=102&forumId=1108
> hilsen og pøj pøj
> Preben

Tusinde tak skal du ha', det er virkelig en stor hjælp du giver

Også tak til TAK og Ulla

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-01-07 19:45

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:459d574f$0$49202$14726298@news.sunsite.dk...

Update på Diskupolaps:

Har i dag fået brev fra riget, og har allerede fået brev til forundersøgelse
på fredag, så nu får jeg snart en afgørelse forhåbenlig

Knus Bolette
www.bolettes.dk