Navtex
Fra : Niels Hansen

Dato : 04-01-07 15:57

Jeg er på jagt efter en navtex og vil gerne høre om erfaringer med køb af
sådan en
Jeg kan købe den fra USA for 404 $ incl fragt men er det klogt

Niels

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Søbjørnen

Dato : 04-01-07 20:00

"Niels Hansen" <nspamnh@elnito.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på jagt efter en navtex og vil gerne høre om erfaringer med køb af
> sådan en
> Jeg kan købe den fra USA for 404 $ incl fragt men er det klogt
>
> Niels

Hej Niels
Jeg så en Furuno NX 300 Navtex brugt på Dansk Tursejlerforening
jeg tror den kostede 2000 kr.

Hilsen Søbjørnen Thyborøn

Fra : claus b. p.

Dato : 05-01-07 11:42

"Niels Hansen" <nspamnh@elnito.dk> wrote in message
> Jeg er på jagt efter en navtex og vil gerne høre om erfaringer med køb af
> sådan en
> Jeg kan købe den fra USA for 404 $ incl fragt men er det klogt

Du kommer sikkert til også at betale Post Danmark for indklarering + told +
moms af hele beløbet. Jeg har hørt om nogen der blev ganske overraskede over
hvor meget ekstra der løb på i omkostninger. Det er meget nemmere hvis man
kan få nogen til at tage det med hjem der ovre fra, eller holde sine indkøb
inden for EU, hvor der ingen ekstra omkostninger er.

/Claus

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 05-01-07 13:02

Hej Niels,

I din jagt på en Navtex modtager kan du også anvende internettet
om du har en PC med tilkoblet mobiltelefon ombord.
Du kan bruge dette link:
http://www.sjofartsverket.se/templates/SFVXPage____1908.aspx
Der giver dig Navtex informationerne.

Mvh/Harding