Nytårs hvalpe :-)
Fra : Søren & Anita Anders~

Dato : 03-01-07 10:35

Vores dejlige GD tæve Bella skulle ha hvalpe omkring nytår
Hvalpene kom så til verden d.1-1-07
Så dem får vi ikke svært ved at huske fødselsdagen på

Syntes det er lidt sjovt, at starte et nyt år med et stort kuld levende
væsner på ialt 9 styk.

For dem som har lyst til at se dem. De kan komme til at se dem på vores
hjemmeside, når vi får dem på inden for de næste par dage.

Mvh, og godt nytår
Anita
www.torsted-hundepension.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-01-07 12:37

"Søren & Anita Andersen" <info@torsted-hundepension.dk> writes:

> Vores dejlige GD tæve Bella skulle ha hvalpe omkring nytår
> Hvalpene kom så til verden d.1-1-07

Tillykke med de "små".

Lige et kort spørgsmål. Jeg kan se at Bella fik hvalpe 26/7, men er
det i 2005 eller 2006?

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Søren & Anita Anders~

Dato : 03-01-07 13:11

> Tillykke med de "små".
>
> Lige et kort spørgsmål. Jeg kan se at Bella fik hvalpe 26/7, men er
> det i 2005 eller 2006?
>
> Mvh Trine

Det var i 2005 det er dem man kan se på hjemmesiden, de er alle gule.
Men denne gang er de blandede i farverne, gul og tigerstribet, så vi glæder
os meget til at se hvordan striberne udvikler sig, i takt med at de vokser.

Mvh

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-01-07 13:22

> [...]

> os meget til at se hvordan striberne udvikler sig, i takt med at de vokser.

Det er jeg glad for at høre. Jeg var et kort øjeblik bange for at I
havde fået to kuld med kun fire måneders mellemrum. Der er jo desværre
nogen der kan finde på det.

Men hvor ser de dejlige ud. Vi, okay, jeg overvejer lidt en GD næste
gang. :) Og de stribede er nu flottest, efter min mening.

Mvh Trine, der glæder sig til at se billeder

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-01-07 12:54

Søren & Anita Andersen wrote:
> [...]
>
> For dem som har lyst til at se dem. De kan komme til at se dem på
> vores hjemmeside, når vi får dem på inden for de næste par dage.

9 stk. Det må jeg sige. Hjerteligt til lykke til både dig og Bella.
Glæder mig til at se billederne.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 04-01-07 17:59

kiggede lige lidt på billederne. de er dejlige. har selv lige fået en 12 uge
GD i den blå udgave. dejlig hund men dog noget utæt ;)

Lige en ting. i din butik er der billeder af varerne og det der forekom mig
lidt spøjst var at man deriblandt kunne købe "en del af butikken"

Godt nytår

Thomas

Fra : Søren & Anita Anders~

Dato : 04-01-07 19:38

"Thomas Kaarup" <thomas@thomaskaarup.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lige en ting. i din butik er der billeder af varerne og det der forekom
> mig lidt spøjst var at man deriblandt kunne købe "en del af butikken"

Kære Thomas

Ja de er nuttede sådanne små Grander.
Det du ser under butikken, er bare nogle få billeder af butikken, som
fortæller lidt om nogle af de vare vi har.
Udvalget er noget større end det du ser
Så nej det er ikke en del af butikken du kan købe

Mvh
Anita

Fra : Søren & Anita Anders~

Dato : 09-01-07 22:47

Der er nu lagt nogle hvalpe på dkdyr, til dem, som har lyst til at se de
små.

http://www.dkdyr.dk/index.php?topic=1376.0

Mvh
Anita