Fjern firefox password fra webside
Fra : Leif Neland

Dato : 03-01-07 09:20

Mit website tilbyder brugeren at gemme login i en cookie.

Jeg sloges en del i går med at brugeren kunne slette denne cookie ("glem
login"), men kunne ikke få det til at virke i firefox.

Indtil det gik op for mig at firefox gemte login/password i password
manageren.

Er det muligt fra websiden at trigge firefox til at glemme login/password?
Det gør ikke noget, hvis firefox prompter brugeren.

Leif

Fra : Martin

Dato : 03-01-07 13:48

Leif Neland wrote:
> [...]
>
> Er det muligt fra websiden at trigge firefox til at glemme login/password?
> Det gør ikke noget, hvis firefox prompter brugeren.

Jeg kender kun 1 måde... det er at bruge secure socket layer (SSL, måske
bedre kendt som HTTPS) så gemmer firefox det ihvertfald ikke.