Fremtidens toilet-vaner
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-07 07:41

Fremtidens toilet-vaner

Fordi japanerne kom først med højteknologiske toiletter, der
automatisk vasker dit skridt blødt, lunkent, vådt, nænsomt, blir det
næppe normalt her.

Det kan misforstås, og tabuer er i spil.

Hvis vi ønskede at bruge mindst mulig tid på fjernelse af det ulækre,
så tror jeg at små portable toiletter ville være fremtiden, fx
plastplade så stor som et sygesikringskort, som du holder ned i
bukserne og trykker på og den blæser sig op til at have en tragt, som
du holder mod røvhul eller urinrør, og når elektronikken mærker at
ekskrementet påfyldes, så udvider den sig til det krævede volumen, og
til sidst har man en blød bold af lort eller pis, som man lugtfrit kan
stikke i lommen og smide i papirkurven ved passende lejlighed.

Indtil dette markedsføres, kan man lege med diverse handy redskaber,
og jeg er p.t. landet på at tisse i plastikkop og tømme over i en
gennemsigtig plastik-literflaske med meget bred åbning og skruelåg,
og ved passende lejlighed , når jeg skal ud og inspicere om der er
sket autonom-hærværk, så slynges indholdet i et hjørne af haven.

Alm toilet er det mest praktiske til lort, når man ikke er
plejehjemspatient, hvilket jeg dog nu og da simulerer, at jeg er, og
derfor bruger plastikpose i plastskål og smider den plastomgivne lort
i affaldskontaineren - mit kombinerede arbejds og soverum er ikke så
fjernt fra haven som tidligere.

Da jeg nævnte disse vaner, som ikke kan genere udenforstående,
bebrejdedes jeg på usenet, at jeg belastede container med dette - men
faktisk er der mere brandbart cellulose i lort, end der er vand som
skal afdampes, så hvis alle valgte dette, ville fjernvarmeværkernes
økonomi bedres!