TDC og antennesignal
Fra : Ken

Dato : 02-01-07 23:16

Jeg fik for 2 måneder siden et meget dårligt TV signal med kraftige skygger,
så det ikke er godt at se analogt tv længere. Jeg har klaget mange gange, en
teknikker har været hos mig, konstateret rigtigheden og er gået med den
besked at nu skulle han nok lave det. Hvorefter der ikke er sket mere på
trods af måske 6 henvendelser. De ville så sende en ny tekniker, men hen er
ikke dukket op. Det har nu været sådan i 2 måneder.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Jeg kan ikke flytte på mastodonten.
Men mine penge vil de godt have. Jeg bor i en stor bebyggelse.

Hvad kan jeg gøre?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-01-07 23:54

"Ken" <wicbdk@Jubi.com> skrev :

>Hvad kan jeg gøre?

Spørge i en relevant gruppe?

Jeg kan ikke lige se, hvad det har med internet at g're, prøv
f.eks. i news:dk.teknik.tv+video og fortæl lidt mere om det
drejer sig om TDC-kabeltv (det går jeg ud fra) og hvor du bor.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ken

Dato : 03-01-07 15:12

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«

på den anden side har islam heller ikke meget med internet forbíndelser at
gøre, medmindre "Han" har en opkobling?

Hvorfor er Bibelens Gud egentlig så forskellig fra Allah? Det har jeg tit
undret mig over. Skulle det ikke være den samme? Bibelens Gud piner ikke
taberne i et helvede, det gør Allah?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-07 16:39

Ken skriver:

> på den anden side har islam heller ikke meget med internet forbíndelser at
> gøre, medmindre "Han" har en opkobling?

Det er hans signatur, signaturen er fristedet i enhvert indlæg hvor du
kan skrive hvad du vil - se lidt på usenet.dk.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ken

Dato : 03-01-07 15:13

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-01-07 23:25

"Ken" <wicbdk@Jubi.com> wrote in message
> Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Jeg kan ikke flytte på
> mastodonten. Men mine penge vil de godt have. Jeg bor i en stor
> bebyggelse.

Kendt problem at folkt har sådan noget stående foran stikket...
Der skal altid være fri mulighed for at komme til sådan installationer. Kan
du ikke flytte genstanden kan du heller ikke kræve udbedring. Flyt reolen og
spørg om hjælp igen. TDC kunne kræve gebyr for hver gang de kommer og du
ikke har givet dem adgang til stikket.
Desværre sådan er det.

Fra : Sune

Dato : 03-01-07 00:55

On Tue, 2 Jan 2007 23:25:21 +0100, "Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> wrote:

>Kendt problem at folkt har sådan noget stående foran stikket...

Sikkert, men det skriver Ken jo intet om....

Mvh
Sune

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-01-07 01:10

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> wrote in message

> Sikkert, men det skriver Ken jo intet om....

gør han da, kig igen

"Jeg kan ikke flytte på mastodonten. "

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-01-07 02:11

Bjarke Hansen skrev i news:ivCmh.89$XQ5.47@news.get2net.dk

> gør han da, kig igen
>
> "Jeg kan ikke flytte på mastodonten. "

Tja, den omtalte "mastodont" er jo nok det firma teknikkeren repræsenterer,
mon ikke?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Ken

Dato : 03-01-07 03:50

"Bjarke Hansen" >

> [...]
> og spørg om hjælp igen. TDC kunne kræve gebyr for hver gang de kommer og
> du ikke har givet dem adgang til stikket.

Er det en vits bjarke? du kan kan vel se at TDC er mastodonten? Du laver
sjov, ikke?

Selvfølgelig kan teknikeren komme til antennestikket, det (antennestikket)
brugte han en 1/2 time på uden resultat.

"Mastodonten" Ja, ok Bjarke - LOL. TDC er som en mastodont fordi jeg ikke
kan flytte med dem. Mastodonterne var store snabeldyr (elefanter) som
mamutter var det. Det bruges også om store uhåndterlige ting.

Jeg vil se om jeg kan finde en anden gruppe. :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-01-07 07:45

> [...]
> kan flytte med dem. Mastodonterne var store snabeldyr (elefanter) som
> mamutter var det. Det bruges også om store uhåndterlige ting.

Ja ok det kan jeg godt se du mener nu Men kunne bare forstille sig at du
havde en sådan figur stående foran stikket..

Det kan selvf. være TDC der står fast og ikke er til at rokke på, men har du
fx prøvet med et andet fjernsyn?

Det lyder lidt mærkeligt hvis du skulle have kraftige skygger, hvis den nabo
fx ikke har det. Har ud prøvet at høre naboerne?
Da teknikeren sagde god for fejlen, var det så med syn på dit tv eller med
hans måler?

Fra : Brian Østergård

Dato : 03-01-07 16:41

"Ken" <wicbdk@Jubi.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Jeg kan ikke flytte på
> mastodonten. Men mine penge vil de godt have. Jeg bor i en stor

Hej

Ring og fejlmeld det igen og gør opmærksom på at teknikeren skal have
tilstrækkelig tid afsat til at rette fejlen ved første besøg.

Hvor bor du i landet ?

Brian :ø)

Fra : Ken

Dato : 03-01-07 16:45

"Brian Østergård" > Hej

> Ring og fejlmeld det igen og gør opmærksom på at teknikeren skal have
> tilstrækkelig tid afsat til at rette fejlen ved første besøg.
>
> Hvor bor du i landet ?
>
> Brian :ø)

Ja, det tror jeg at jeg vil gøre,de plejer da ellers nok at rette, men denne
gang ikke.

Jeg prøver igen - tak for svaret, man går ligesom i stå efter nr 20
fejlmelding over det samme. :)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-01-07 16:48

"Ken" <wicbdk@Jubi.com> wrote in message
> Jeg fik for 2 måneder siden et meget dårligt TV signal med kraftige
> skygger, så det ikke er godt at se analogt tv længere.

Er det ellers muligt for dig at tage et digital foto af kvaliteten? Sådan
rent for nysgerrighedens skyld og lægge den op på dk.binaer?

Og så har du ikke svaret på om dine naboer også har skygger, og om du har
prøvet med et andet tv?!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-01-07 18:19

Bjarke Hansen skriver:

> Og så har du ikke svaret på om dine naboer også har skygger, og om du har
> prøvet med et andet tv?!

Helt ærligt, så tror jeg at det var bedre at prøve spørgsmålet af i en
relevant gruppe.

Fra : Ken

Dato : 04-01-07 05:31

"Bjarke Hansen" > Er det ellers muligt for dig at tage et digital foto af
kvaliteten? Sådan
> rent for nysgerrighedens skyld og lægge den op på dk.binaer?

ja ok når vi nu er kommet så langt så er her lige et jpg 9.5kb
http://upload2.net/page/download/SsF318keYkjlyCN/TV2.jpg.html