Billig finerplader og andet godt
Fra : HO

Dato : 02-01-07 21:41

Hej
Ja jeg ved godt dette ikke er en salgs gruppe.
Men nu har jeg nu heller ikke noget at sælge, men ville lige fortælle jeg
har lavet et kanon godt køb.
Det er en ophørt snedkeri, som sælger ud af finerplader, hele og halve
skotter, hele skabe, hele pantry, hylder, døre og skabslåger.
Det hele sælges i området midt i mellem Kolding og Esbjerg.
Jeg har ikke noget kontakt nummer, men hvis der er interesse, kan jeg prøve
at finde ud af noget, jeg ved det hele skal afhentes.
Det var tilfældig jeg kom forbi, måske de holder åben hus igen.
Send en mail - husk at vende kd til dk.
Hilsen
Hans

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 02-01-07 22:40

det lyder da spændende - sig frem.
mvh henrik kolle

Fra : Steffen Skov

Dato : 04-01-07 18:14

> [...]
> prøve at finde ud af noget, jeg ved det hele skal afhentes.
> Det var tilfældig jeg kom forbi, måske de holder åben hus igen.

Ved Klabaudemandens skæg - det er da ikke en salgsannonce, men en god
oplysning.
Du må meget meget gerne finde oplysninger om tlf.nr., adresse og evt.
hjemmeside og sende det her i gruppen.
Selv står jeg for at skal have lavet en del træarbejde under dørken, så
billigt træ vil være kærkomment.
Hilsen
Steffen
"E`BAAD" Pd26 Århus