Forhandler af brugte kontormøbler - hvilke~
Fra : Rohde

Dato : 02-01-07 21:12

Godt nytår.

Jeg havde engang kontakt til en forhandler af brugte kontormøbler, så vidt
jeg husker i Randers eller længere nord på. Der var tale om pænere varer fra
ophørte virksomheder mm. Jeg kan desværre ikke huske navnet. Er der nogen
her der kan hjælpe, eller evt. anvise andre, gerne i Østjylland.

Mvh. Søren

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-01-07 23:57

Rohde wrote:
> Godt nytår.

Tak og i lige måde

> Jeg havde engang kontakt til en forhandler af brugte kontormøbler, Jeg kan
> desværre ikke huske navnet. Er der nogen her der kan hjælpe, eller evt.
> anvise andre, gerne i Østjylland.

http://www.bencadan.dk/
De ligger i Børkop - mellem Fredericia og Vejle

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!