Lidt hjælp søges
Fra : SFJ

Dato : 02-01-07 15:42

Hej i NG,

Mit websted www.ide-sign.dk er opbygget i php (af mig selv, med nogen
hjælp).

Der er dog et par ting ved designet der irriterer mig, og som jeg aldrig har
været i stand til at løse. Måske I kan?

#1: Jeg ville gerne have hele siden rykket lidt ned, så der var noget
baggrund synlig over indholdet - jeg syntes det står lidt presset som det er
nu.

#2: Dag og datoen måtte godt blive rykket lidt ind fra højre kant.

#3: Dette punkt er straks mere vanskeligt. På dette link:
http://www.ide.execit.dk/index.php?i=30 kan ses hvorledes vi har leget lidt
med at ændre designet til brede skærme. Problemet er at de bokse der kommer
frem hhv. på venstre og højre side står inde i min 'body' - altså inde i det
hvide felt. Jeg vil gerne have dem til at stå udenfor, som det f. eks. ses
www.fyens.dk. Og så skulle det selvfølgelig helst virke i IE, hvilket det
ikke gør p.t.
Jeg vil gerne have det til at se sådan her ud på brede skærme:
http://www.ide-sign.dk/uploads/Wide.jpg. På smalle skærme skal boksene så
ligge under den nederste menu-linie.

Tjaa, det er sådan nogle 'bugs' jeg har haft længe, men nu kunne jeg godt
tænke mig der skete noget....

MVH Søren

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-01-07 16:22

SFJ skrev:

> Der er dog et par ting ved designet der irriterer mig, og som jeg aldrig har
> været i stand til at løse. Måske I kan?

Det er ikke PHP-problemer. Det er HTML-designproblemer. Dem kan
du få god hjælp til i dk.edb.internet.webdesign.html.

--
Bertel

Fra : SFJ

Dato : 02-01-07 16:57

> Det er ikke PHP-problemer. Det er HTML-designproblemer. Dem kan
> du få god hjælp til i dk.edb.internet.webdesign.html.

Selvfølgelig, doh...

Tak og undskyld ulejligheden....

MVH Søren