k7s41gx og usb 2.0
Fra : www.mamegames.dk

Dato : 02-01-07 01:43

Hej

http://www.asrock.com/product/K7S41GX.htm

En kami har sådan et bundkort, hvor der efter hvad jeg kan finde ud af burde
være usb 2.0 på,
men når vi tilslutter den nye mp3 player fra samsung som han har købt, så
virker det ikke.

Vi har også prøvet at sætte et webcam til som han har fået i julegave med
samme resultat.

WinXP Home med SP2 opdager at vi sætter en ny enhed til, men så sker der
ikke rigtig mere,
vi kan så gå ind i indstillinger, for USB, og her bliver mp3 og webcam bare
fremstillet som ukendt enhed.

Vi har prøvet at fjerne alle usbporte, i enhedshåndtering, genstartet
computeren, og så finder xp fint både printer og usb mus igen, uden
problemer, men altså ikke de nye enheder.

Vi har prøvet mp3 playeren i samtlige USB porte på computeren, alle med
negativ resultat.

MP3 playeren bliver fundet med det samme, ved afprøvning i min bærebare
computer, så den fejler ikke noget.

Nogen ideer til hvad der kan være galt.

Hygsom
Leo

Fra : www.mamegames.dk

Dato : 02-01-07 01:49

Glemte at skrive at vi USB 2.0 Controler er Enabled i Bios.