Hundepuder
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 01-01-07 23:12

Jeg skal ud og købe en hundeseng til vores nye dejlige 12 uger gamle GD.
Der er meget snak og disse hundepuder med krøyerkugler indeni.

Hvad er fidussen med dem ?

Thomas

Fra : Lene Hansen

Dato : 02-01-07 11:27

Jeg ved ikke med de puder med kugler i bortset fra at folk siger der er
maaange kugler i den dag hunden bider hul i puden!!, Men jeg ved jeg har
købt nogle
utrolige bløde og lækre store puder i Land og Fritid som min hund er rigtig
meget glad for. Da jeg har en newfoundlænder troede jeg slet ikke hun gad
den slags, men dér tog jeg fejl, så jeg købte en til. De elskes af hund
såvel som katte (så der er også indkøbt nogle små til kattene!). Og de
virker holdbare og er lige til at putte i vaskemaskinen, bortset fra den
helt store knapt kan være i maskinen.

Mvh
Lene

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-01-07 12:20

> [...]
> Jeg skal ud og købe en hundeseng til vores nye dejlige 12 uger gamle GD.
> Der er meget snak og disse hundepuder med krøyerkugler indeni.

Jeg har haft disse senge til mine 3 hunde, og de er klart et hit, de former
sig efter hunden og har været deres foretrukne hvilested (i skarp
konkurrence med sofaen). MEN! køb en af dem med kraftigt yderstof, de koster
noget mere, men de holder også bedre.
jeg havde alm. sækkestole til mine, og efter en omplaceringshund i huset
måtte de alle 3 lade livet, og jo, der er rigtig rigtig mange kugler i sådan
en.....(-;
hunden er nu vænnet fra sin destruktivitet, og jeg skal da helt sikkert have
sådanne senge igen.

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : jopa

Dato : 02-01-07 15:29

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> Jeg har haft disse senge til mine 3 hunde, og de er klart et hit, de
> former sig efter hunden og har været deres foretrukne hvilested (i
> skarp konkurrence med sofaen).

Hunde må ikke være i møblerne det er noget svineri.
De skal ligge på gulvet så er det også lettere at sparke dem hvis man er i
dårligt humør

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-01-07 15:48

jopa wrote:
> Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> Hunde må ikke være i møblerne det er noget svineri.
> De skal ligge på gulvet så er det også lettere at sparke dem hvis
> man er i dårligt humør

Så har du nok været i dårligt humør den dag dette billede blev taget.
Nu kan jeg bedre forstå hvorfor Milo ser så bekymret og sørgmodig ud.

http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=11

Du har jo lige sparket ham din slyngel

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 02-01-07 16:03

Tove Krieger skriblede bla:

> Så har du nok været i dårligt humør den dag dette billede blev taget.
> Nu kan jeg bedre forstå hvorfor Milo ser så bekymret og sørgmodig ud.
>
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=11
>

> Du har jo lige sparket ham din slyngel

Ja det må jeg desværre erkende.
Han ser ked ud af det

Kender du det med at de altid skal ligge lige der hvor vi går

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Hm

Dato : 02-01-07 17:43

">
> Kender du det med at de altid skal ligge lige der hvor vi går

Hej John
Nej, det kender jeg ikke for min schæfer ligger i sofaen
Hilsen
Hanne

Fra : jopa

Dato : 02-01-07 18:00

Hm skriblede bla:
> Nej, det kender jeg ikke for min schæfer ligger i sofaen

Det må den ikke, og du skal da ikke sidde på gulvet
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Hm

Dato : 02-01-07 18:38

> Det må den ikke, og du skal da ikke sidde på gulvet
Hej Dejlige Milo´s "far"
Nå, ikke- sådan har mine schæfere, da altid ment det skal være, måske skal
jeg se om der ikke kan blive et lille hjørne til mig i sofaen i det nye
år.
Hilsen
Hanne

Fra : jopa

Dato : 02-01-07 19:35

Hm skriblede bla:
> Hej Dejlige Milo´s "far"
> Nå, ikke- sådan har mine schæfere, da altid ment det skal være, måske
> skal jeg se om der ikke kan blive et lille hjørne til mig i sofaen i
> det nye år.

Ja hver sin fornøjelse jeg foretrækker at have min liggende som en slags
fodvarmer
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 02-01-07 18:24

On Tue, 2 Jan 2007 17:43:10 +0100, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

>">
>
>Hej John
>Nej, det kender jeg ikke for min schæfer ligger i sofaen

ROTFL!
Ta' den, John!

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : pwh

Dato : 02-01-07 18:36

Hm, skrev:
> ">
>
> Hej John
> Nej, det kender jeg ikke for min schæfer ligger i sofaen
> Hilsen
> Hanne

*LOL*
Der fik du den John

/Jens

Fra : jopa

Dato : 02-01-07 19:35

pwh skriblede bla:

> *LOL*
> Der fik du den John

Aner jeg et nyt medlem af jeres klike
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 02-01-07 19:42

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Aner jeg et nyt medlem af jeres klike

Du er ved at værer i klart mindretal,
jeg må se at grave noget statestik frem

Inden året er omme er du blevet omvendt til en Barfen'de
hund-i-sengen hellig person, bare vent

/Jens (som self barfer sin lækkende tæve i sengen, alt for hundene)

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-01-07 19:57

pwh wrote:

> Du er ved at værer i klart mindretal,
> jeg må se at grave noget statestik frem
>
> Inden året er omme er du blevet omvendt til en Barfen'de
> hund-i-sengen hellig person, bare vent

Drøm videre Jens. Så skal der da først blive to tirsdage i én uge.

Fra : jopa

Dato : 02-01-07 20:00

pwh skriblede bla:

> Inden året er omme er du blevet omvendt til en Barfen'de
> hund-i-sengen hellig person, bare vent

Jeg tror ikke på den religion heller
Jeg foretrækker selv at give mit liv mening, så hverken Gud eller
Barfhguruen har ansvaret for det
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 02-01-07 20:17

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:

> Jeg tror ikke på den religion heller
> Jeg foretrækker selv at give mit liv mening, så hverken Gud eller
> Barfhguruen har ansvaret for det

Du lader hellere Olivers-guruen tage ansvaret for dit og Milo's liv

OT.
Hvorfor er dig og Tove altid OT, først gør i tråden OT,
og så kører i den enten over på schæfere eller på katte konsekvent
Var der en statestik over de mest OT skribenter, så førte i helt sikkert
Hvorfor kan i ikke værer en smule seriøse som feks. mig og Leyna og Marie,
det er yderst sjældent der bliver pjattet ligegyldigt fra vores side

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-01-07 20:25

> [...]
>
> Hvorfor kan i ikke værer en smule seriøse som feks. mig og Leyna og Marie,
> det er yderst sjældent der bliver pjattet ligegyldigt fra vores side

HØRT!!! (-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 02-01-07 21:06

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> HØRT!!! (-;

Vi burde klage til deres udbydere,
de spolerer jo gruppen fulstændigt med deres tørfodersnak

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 02-01-07 20:26

On Tue, 2 Jan 2007 20:16:49 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>Hvorfor kan i ikke værer en smule seriøse som feks. mig og Leyna og Marie,
>det er yderst sjældent der bliver pjattet ligegyldigt fra vores side

*Fniiiiis*
Som du dog ka' sige det, Jens. Jaja, vi må jo være nogle stykker til
at opretholde seriøsiteten i denne gruppe.

Fra : pwh

Dato : 02-01-07 21:08

Leyna, skrev:

> *Fniiiiis*
> Som du dog ka' sige det, Jens. Jaja, vi må jo være nogle stykker til
> at opretholde seriøsiteten i denne gruppe.

Ja der fik vi dem sgu, sådan et par Schæfer/katte-Trolle

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-01-07 00:39

pwh wrote:

> [...]
> sikkert Hvorfor kan i ikke værer en smule seriøse som feks. mig
> og Leyna og Marie, det er yderst sjældent der bliver pjattet

For det første hedder det Leyna, Marie og jeg. For det andet troede
jeg (efter hvad du tidligere skrev) at det ikke var mig der skulle
have skylden i denne uge.

Fra : pwh

Dato : 03-01-07 01:50

Tove Krieger, skrev:

> For det første hedder det Leyna, Marie og jeg. For det andet troede
> jeg (efter hvad du tidligere skrev) at det ikke var mig der skulle
> have skylden i denne uge.

Bare fordi du rettede på min grammatik, har du lige vundet en
uge mere som syndebuk(inde), så det gør du nok ikke igen

Spøg til side, hvad er du af fag egentligt, du har et par
gange været efter os mht sprog, osv (og nok ikke uden grund)

/Jens (som er Finmekaniker af fag)

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-01-07 12:51

pwh wrote:

> [...]
>
> Spøg til side, hvad er du af fag egentligt, du har et par
> gange været efter os mht sprog, osv (og nok ikke uden grund)

Jeg er efterhånden en aldrende person, men er dansk/tysk/engelsk
korrespondent, og var ansat på Hovedtelegrafkontoret i 20 år, og der
blev stavefejl ikke tolereret, men jeg skal nok holde mig i skindet
(har ubetinget fortjent den ekstra uge ).

Bortset fra det, så kan jeg love dig at det er en forbandelse at være
"stavefreak", fordi stavefejl har det med at springe lige i øjnene.
Jeg kan godt huske, at have rettet dig én gang før, men det var såmænd
lige så "kærligt" ment som denne gang . Jeg har så vidt jeg husker
ikke gjort det ved andre, ikke bevidst i hvert fald.

Jeg vil da lige bemærke, at hvis jeg skulle have valgt fag i dag, så
var det også blevet noget med mekanik af en slags (elektronik,edb
eller lignende), det var bare ikke så moderne dengang.

Fra : pwh

Dato : 03-01-07 13:17

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> lige så "kærligt" ment som denne gang . Jeg har så vidt jeg husker
> ikke gjort det ved andre, ikke bevidst i hvert fald.

Jeg mener du var efter John på et tidspunkt,
men det er jo altid fint med mig

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 02-01-07 20:24

On Tue, 2 Jan 2007 19:35:29 +0100, "jopa" <jp@nixenspam.dk> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Aner jeg et nyt medlem af jeres klike

Det ku' godt se sådan ud!

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 02-01-07 15:54

"jopa" <jp@nixenspam.dk> skrev i en meddelelse
> Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> Hunde må ikke være i møblerne det er noget svineri.
> De skal ligge på gulvet så er det også lettere at sparke dem hvis man er i
> dårligt humør

hvis de ligger i sofaen, så er der jo en grund til at sparke dem ned..(-;
jeg er imod at straffe uskyldige..

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 02-01-07 16:04

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> hvis de ligger i sofaen, så er der jo en grund til at sparke dem
> ned..(-; jeg er imod at straffe uskyldige..

Du har en pointe der
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Winther

Dato : 03-01-07 10:24

"jopa" <jp@nixenspam.dk> skrev i en meddelelse news:459a6c32$0$174>

> Hunde må ikke være i møblerne det er noget svineri.
> De skal ligge på gulvet så er det også lettere at sparke dem hvis man er i
> dårligt humør

Du har rigtig fundet charmen frem i det nye år

Fra : jopa

Dato : 03-01-07 11:09

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> Du har rigtig fundet charmen frem i det nye år
Ja da når blot vi er enige

Fra : Per, Herriinge \(Tdl~

Dato : 04-01-07 17:47

I meddelelse: 459a6c32$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev jopa bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> Hunde må ikke være i møblerne det er noget svineri.
> De skal ligge på gulvet så er det også lettere at sparke dem hvis man
> er i dårligt humør

Det er da meget lettere at sparke dem når de ligger i den anden ende af
sofaen, så behøver man ikke en gang at rejse sig

--
MVH Per, Herringe