Offentlig service
Fra : ja ja da

Dato : 01-01-07 19:32

Offentlig service, det er når både far og mor går på arbejde, for at tjene
samfundet. Hvordan barnet bliver sørget for, mens mor og far er på arbejde,
for at tjene samfundet, det betyder mindre... Eller ? 2 voksne, der
passer 22 børn i alderen 3 - 5 år. -Er det pasning eller opbevaring ? Jeg
er glad for, at jeg ikke har børn, der er tvunget til at blive passet på den
måde, som det foregår i dag!

Fra : Patruljen

Dato : 02-01-07 02:32

ja ja da skrev:
> [...]
> er glad for, at jeg ikke har børn, der er tvunget til at blive passet på den

Hvad er forskellen mellem pasning og opbevaring ?

regards Bruun

Fra : TAK

Dato : 02-01-07 11:11

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hvad er forskellen mellem pasning og opbevaring ?

regards Bruun

Der er noget, der hedder Pasningsgaranti. Jeg har aldrig hørt om
opbevaringsgaranti.
Det må være et spørgsmål om kvalitet og omsorg, i pasningen. Opbevaring er
vel bare opbevaring (?)

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 02-01-07 13:14

ja ja da wrote:
> [...]
> er glad for, at jeg ikke har børn, der er tvunget til at blive passet på den

Sikken en gang spredehagl, kunne du ikke være lidt mere konkret i din
kritik?

/Lars

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 02-01-07 14:59

Lars (ArthurDent) skrev:

> Sikken en gang spredehagl, kunne du ikke være lidt mere konkret i din
> kritik?
>
> /Lars

Hvilken kommune taler du om. For sådan er det slet ikke her hvor vi
bor.

LN

Fra : Torben

Dato : 02-01-07 16:48

"ja ja da" <nå@jadd> wrote in message
> [...]
> opbevaring ? Jeg er glad for, at jeg ikke har børn, der er tvunget til at
> blive passet på den måde, som det foregår i dag!

Hmm, vi to bor således ikke i samme kommune - her har vi verdens bedste
børnehave! Og jo, de har måske en smule travlt, men hvem har ikke det?

mvh
Torben