Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Acrobat 8-Outlook.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-01-07 17:55

Hej.

Er der nogen her der ved, hvordan jeg får de der ikoner frem i Microsoft
Outlook, hvor man kan lave email om til PDF filer? Jeg har haft dem før, men
efter en reinstallering er de væk. Det kan også være jeg skulle prøve i
ms-office gruppen, men ville prøve her først

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-01-07 18:15

Jørgen Nielsen skrev:

> Er der nogen her der ved, hvordan jeg får de der ikoner frem i
> Microsoft Outlook, hvor man kan lave email om til PDF filer?

At køre en reparation af Acrobat fra dens hjælpemenu er nok det
letteste.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-01-07 18:42

> At køre en reparation af Acrobat fra dens hjælpemenu er nok det
> letteste.

Det har jeg prøvet. Ikonerne er der i Internet Explorer, men de vil ikke
frem Outlook. Jeg troede måske der var nogle indstillinger et eller andet
sted, der kunne få dem frem. Jeg synes heller ikke at jeg kunne se det nogen
steder under installationen.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-01-07 19:56

Jørgen Nielsen skrev:

> Det har jeg prøvet. Ikonerne er der i Internet Explorer, men de
> vil ikke frem Outlook.

Nå, men så prøv følgende løsningsforslag:
<http://www.adobe.com/support/techdocs/333235.html>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-01-07 15:45

> Nå, men så prøv følgende løsningsforslag:
> <http://www.adobe.com/support/techdocs/333235.html>.

Ja da, der var den. Punkt 3:
"Solution 3: Enable the COM add-in file in the Office application.

1. Start the Office application.

2. Choose Help > About [application].

3. Click Disabled Items.

4. Check the list for PDFMakerOfficeAddin: "

Der var også flere andre ting der var deaktiveret (men ikke noget med Adobe)

Hvorfor mon Outlook har deakiveret det? Men hvad - nu virker det. Tak for
hjælpen.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-01-07 16:15

Jørgen Nielsen skrev:

> Ja da, der var den. Punkt 3:
> "Solution 3: Enable the COM add-in file in the Office application.

Så vidt jeg husker, så har Outlook 2003 også lavet det nummer med
Acrobat 6 Pro engang hos mig. Jeg ved dog ikke hvorfor, og det var
ikke koblet fra i de andre programmer i Office-pakken.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-01-07 16:46

> Så vidt jeg husker, så har Outlook 2003 også lavet det nummer med
> Acrobat 6 Pro engang hos mig. Jeg ved dog ikke hvorfor, og det var
> ikke koblet fra i de andre programmer i Office-pakken.

Det var også kun i Outlook her hos mig, i de andre office programmer er det
aktiveret.