Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
lån af penge
Fra : Jørgen Højrup

Dato : 01-01-07 14:14

Hej

Jeg har midlertidigt behov for at låne et større beløb - over en periode af
6 måneder. Det drejer sig om en kassekredit på 500.000 kr. som jeg gerne vil
have.

Pengene skal bruges til udvikling af et nyt edb-system.
(som jeg skal finansere udviklingen af indtil det kan sælges til kunden).

Min "faste løn" er på cirka 80.000 kr. om måneden(svinger mellem 65.000 kr
og 100.000 kr). + Ekstra ordinær indtægt på små 300.000 her i januar månede.

Alt i alt forventer jeg at have en indtægt på lidt mere end 1.1 milllion i
år(og de udgifter som der er er for største delen løn til mig selv).

Jeg har ingen andre lån af nogen art. Jeg er ikke I RKI eller noget andet
sted.

Hvad er jeres forslag.

Fra : Holst

Dato : 01-01-07 14:25

Jørgen Højrup wrote:

> Hvad er jeres forslag.

Gå ned og snak med din bank.

Fra : vmx

Dato : 03-01-07 11:54

> Gå ned og snak med din bank.

God idé. Husk også at ankomme til aftalt tid.