Visse mennesker poster for ofte :-)
Fra : pwh

Dato : 31-12-06 20:19

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 31-12-06 20:56

pwh skrev:
> http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1085

Det er vel al den snak om barf der sniger sig ind i alle trådene?

Godt nytår

Dikte

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 21:05

Benedikte Brisson, skrev:

> Det er vel al den snak om barf der sniger sig ind i alle trådene?

Nemlig, det er slet ikke min skyld

> Godt nytår

I lige måde

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 21:01

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:E2Ulh.64

> http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1085

Ja, ka`du så klappe i...

Godt nytår !

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 21:06

Buffy, skrev:

> Ja, ka`du så klappe i...

Tvivler jeg på

> Godt nytår !

I lige måde

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 21:55

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:vKUlh.67

> Tvivler jeg på

Også godt det samme. Har nok også nogen flere spørgsmål omkring BARF engang
i det nye år. Vores kummefryser er jo lige tømt, da vi har fået et kæmpe
køle-fryseskab.
Vil gerne barfe på et tidspunkt, men jeg aner slet ikke nok om det endnu og
vi har jo 5 hunde, i vidt forskellige størrelser....

Så endte endnu en tråd vist i barf-snak og det var ikke engang Jens`s skyld.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 22:12

Buffy, skrev:

> Også godt det samme.

I har meget og takke mig, John og Leyna for,
gruppen var stendød hvis vi ikke skrev så meget

> [...]
> Vil gerne barfe på et tidspunkt, men jeg aner slet ikke nok om det
> endnu og vi har jo 5 hunde, i vidt forskellige størrelser....

Jeg er jo langt fra ekspert, indtil videre er jeg bare tilhænger.
Men faktisk er det ikke den ubetingede succes som jeg havdet håbet på,
men det får da lige et par mdr mere, men synes hundene ikke om det,
så går jeg med største sindsro tilbage til Olivers.

> Så endte endnu en tråd vist i barf-snak og det var ikke engang Jens`s
> skyld.

Det er jer andre hver gang

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 22:26

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:UIVlh.72

> Men faktisk er det ikke den ubetingede succes som jeg havdet håbet på,
> men det får da lige et par mdr mere, men synes hundene ikke om det,
> så går jeg med største sindsro tilbage til Olivers.

Er det grøntsagerne, der giver problemer ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 22:38

Buffy, skrev:

> Er det grøntsagerne, der giver problemer ?

Precis, jeg synes jeg har smidt for meget grøntsag/kallun ud efterhånden,
det var jo for at glæde hundene jag skiftede, og gør jeg ikke det falder
ideen lidt til jorden. Det rå kød går det fint nok med.
Men de får lige et godt stykke tid til at vænne sig til det nye,
nu har jeg også købt El Kama hjem, det ser de ud til nogenlunde at kunne lide.
Man kan bare ikke få af vide hvad det indenholder, selv ikke hvis man
henvender sig til dem, det er en forretningshemmelighed ???.

Men stod det til dem levede de af min pastasovs, den elsker de,
men den går bare ikke rigtigt

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 22:59

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:j5Wlh.74

> nu har jeg også købt El Kama hjem, det ser de ud til nogenlunde at >kunne
> lide.

Er El Kama ikke bare grøntsager i tørfoder-form ?

> Man kan bare ikke få af vide hvad det indenholder, selv ikke hvis >man
> henvender sig til dem, det er en forretningshemmelighed ???.

Ja, det lyder mystisk. Står der ikke noget på sækken / posen ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 23:12

Buffy, skrev:

> Er El Kama ikke bare grøntsager i tørfoder-form ?

Det er en tørret grøntsagsblanding.

> Ja, det lyder mystisk. Står der ikke noget på sækken / posen ?

Ja det troede jeg også der ville, der står kun sådan generelt hvad det
indenholder. Altså tørrede grøntsager, hvedeflager og noget tangmel.

Jeg sendte dem så en Mail for at få det speceficeret lidt bedre,
lang historie kort, jeg endte op med at tale i telefon med forhandleren.
Og det nærmeste han ville/måtte oplyse var at det indenholdt 50% hvedeflager
og 50% frysetørrede grøntsager, hvad det var for grøntsager og i hvad mængder
stod lidt hen i det uvisse. Han havde faktisk meget mere travlt med at forklarer
mig hvor vidunderligt deres hvidløgsprodukt var, jeg blev sur på ham til sidst.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-12-06 23:36

> [...]
> henvender sig til dem, det er en forretningshemmelighed ???.
>
> Men stod det til dem levede de af min pastasovs, den elsker de,

jeg bruger også el kama nogle gange om ugen, og har brugt det i snart 3 år.
ingen tvivl om det er et kvalitetsprodukt, og hundene kan godt lide det.
Dan dog har også et lign. produkt, men det er meget ringe i kvaliteten i
forhold til El kama.

men hvad det eksakt indeholder i hvilke mængder ved jeg såmænd heller ikke,
andet end de grove tal.
Men ved man nøjagtigt hvor meget af hvert der er puttet i tørfoder?
Jeg tror at den eneste garanti for at vide det, er ved at stå for det hele
selv.

apropos grønt til dine, er det de blandede frostgrøntsager du har brugt?
det gider mine overhovedet ikke spise, meget nødigt ihverfald, det er også
en gang slam synes jeg, vådt og kedeligt.
der er noget mere guf i de rå blendede grøntsager.

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 01-01-07 00:20

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> [...]
> 3 år. ingen tvivl om det er et kvalitetsprodukt, og hundene kan godt
> lide det. Dan dog har også et lign. produkt, men det er meget ringe i

Jeg har da også indtrykket af at det er et kvalitetsprodukt,
det virker mere lækkert en det tilsvarende Vollmers jeg købte hos Maxsø.

> [...]
> Men ved man nøjagtigt hvor meget af hvert der er puttet i tørfoder?
> Jeg tror at den eneste garanti for at vide det, er ved at stå for det

Næh du har da ret i at man ikke er bedre stillet med tørkost i den retning.
Men nu går Barffolk tit mere op i havd deres hunde eksakt får af det
ene og det andet, så jeg syntes da godt de kunne oplyse hvor mange
% gulerødder osv der var i, fremstillingsmetoden kan de holde for sig selv.

Forhandleren vidste forøvrigt ikke hvordan grøntsagerne var behandlet,
ud over at de var frysetørrede, det tror jeg da ikke er nok til at hunden
kan optage dem. han lovede at vende tilbage når han havde undersøgt
det bedre, men jeg har endnu (2 dage siden) ikke hørt fra ham.

> [...]
> det er også en gang slam synes jeg, vådt og kedeligt.
> der er noget mere guf i de rå blendede grøntsager.

Det er frostposerne jeg har prøvet med.
Skal jeg til og ligge og købe friske grøntsager og snitte dem
er jeg bange for at der går lidt for meget teknik i det for mig.
Derfor har jeg heller ikke spor imod at betale for at værer doven ved at
købe El Kama, jeg må se om de kan vænne sig til det.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-01-07 00:55

> [...]
> Derfor har jeg heller ikke spor imod at betale for at værer doven ved at
> købe El Kama, jeg må se om de kan vænne sig til det.

---
jeg har intet imod at stå og rode med grøntsagerne, men jeg har besvær med
at skaffe varieret grønt nok til en rimelig penge. så derfor har jeg altid
el kama hjemme til "dårlige dage". hvad hundene absolut ikke har noget imod.

mvh. marie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-12-06 21:06

> http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1085
>
> /Jens

ha...det var da sjovt at se!
gad vide hvor mange seriøse indlæg der så gemmer sig bag alle de
posteringer...((-;

godt nytår!

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 21:17

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> ha...det var da sjovt at se!
> gad vide hvor mange seriøse indlæg der så gemmer sig bag alle de
> posteringer...((-;

Jeg blev helt glad over at det ikke var SMS'er til 1 kr stykket
Alt hvad jeg skriver er da seriøst, synes du ikke Marie

> godt nytår!

I lige måde.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-12-06 22:18

> Jeg blev helt glad over at det ikke var SMS'er til 1 kr stykket
> Alt hvad jeg skriver er da seriøst, synes du ikke Marie

ja, sikke penge der er sparet!
seriøst og seriøst..det kan også blive for seriøst, sådan vil jeg formulere
det..GG.

skål!

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 22:43

> ja, sikke penge der er sparet!
> seriøst og seriøst..det kan også blive for seriøst, sådan vil jeg
> formulere det..GG.

Det er nemlig det, det kan
Jeg har efterhånden stødt på et par stykker der tror gruppen
en en brevkasse hvor man har krav på et konkret svar,
og så bliver de yderst fornærmede når man begynder at diskuterer lidt

> skål!

Skål til dig også.
Jeg er dog gået over til ren juice, helbredet arter sig ikke helt idag

/Jens (som er ved at værer et gammelt skvat)

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 23:19

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:F9Wlh.75

> Jeg er dog gået over til ren juice,

Her står den på børnechampagne- det smager sgi godt.

> helbredet arter sig ikke helt idag

Influenza ??
God bedring, i hvert fald.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 23:29

Buffy, skrev:

> Her står den på børnechampagne- det smager sgi godt.

Der skal nok også en del til før man bliver fuld
Så kan vi også komme tidligt ud og lufte hunde uden tømmermænd imorgen.

> Influenza ??

Ved det ikke, bare halvskidt tilpas + forkølet

> God bedring, i hvert fald.

Mange tak,
overlever jeg ikke kan du arve mine hunde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 01-01-07 12:26

On Sun, 31 Dec 2006 23:18:41 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Her står den på børnechampagne- det smager sgi godt.

Osse her. Jeg drikker yderst sjældent alkohol, og børnechampagnen kan
vi allesammen lide.
Jeg kan bedst li' den med fersken.

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 14:20

> Jeg kan bedst li' den med fersken.

Jeg er mest til jordbær-champagnen.
Børnene kan bedst lide en, der smager lidt af æbelcider.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-12-06 23:26

> [...]
>
> Skål til dig også.
> Jeg er dog gået over til ren juice, helbredet arter sig ikke helt idag

kogende vand, citronsaft, honning og et skvæt rom er løsningen!
så kan vi skåle bagefter, der er du nemmerlig rask! (-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 01-01-07 00:24

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> kogende vand, citronsaft, honning og et skvæt rom er løsningen!
> så kan vi skåle bagefter, der er du nemmerlig rask! (-;

Rom har jeg ikke i huset.
Så det blev til en kop kamillethe med honning

Angel og mig har lige været ude og se kl24 fyrværkeriet i haven,
det syntes hun var ret spændende, bare hun kunne klistre sig op af mig
Tyson gemte sig inde i sin hundehule, han har faktisk taget aftenen
med knusende ro, og han har IKKE fået ½ øl som jeg ellers tænkte på

/Jens (som siger velkommen i det nye år med årets første posting)

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 00:49

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:YEXlh.80

> Angel og mig har lige været ude og se kl24 fyrværkeriet i haven,
> det syntes hun var ret spændende, bare hun kunne klistre sig op af mig

Havde Biva med ude. Det gik nogenlunde. Hun vil dog også gerne klistre lidt
og da noget brageri kom lidt for tæt på, vil hun gerne hjem. Fimbe tøffer
bare rundt og letter ben allevegne, som han plejer. Coco tager det også
pænt. Bingo var lige med ude og så vil hun ellers gerne hurtigt hjem igen.
Bibi klistre på sin far, så alt i alt tager hundene det faktisk meget
pænt....
Men sikke da et møgvejr !

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 01-01-07 00:59

Buffy, skrev:

> [...]
> hun ellers gerne hurtigt hjem igen. Bibi klistre på sin far, så alt i
> alt tager hundene det faktisk meget pænt....

Herligt.

> Men sikke da et møgvejr !

Det er stadig dejligt tørvejr her i Rødovre,
vi sad da på bænken ude i forhaven,
en rigtig god ide når man er snotforkølet

Nå, nu vil vi også fise i seng med en god film,
så vi kan komme op i ordenlig tid og gå en tur, godnat herfra

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-07 01:07

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:89Ylh.81

> Det er stadig dejligt tørvejr her i Rødovre,
> vi sad da på bænken ude i forhaven,

Her blæser det en ½ orkan og øsregner. Sønnen vil selvfølgelig også lige ned
i byen, hvor man jo kan se lidt mere. Han skulle tage billeder, men glemte
sd-kortet til kameraet og det dur ikke uden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-01-07 01:23

Buffy wrote:

> Her blæser det en ½ orkan og øsregner. Sønnen vil selvfølgelig også
> lige ned i byen, hvor man jo kan se lidt mere. Han skulle tage
> billeder, men glemte sd-kortet til kameraet og det dur ikke uden.

Her i Føllenslev er det tørt men stormer ½ pelikan. Det har buldret og
braget hele aftenen oppe i byen. Min datter fik sin postkasse ødelagt,
vi havde pillet vores ned. Mini plejer ikke at være bange, men i år
har hun villet op til mig hele tiden når det buldrede. Et lille stykke
herfra har der været en hund der har "grædt" hele aftenen, det er
hjerteskærende at høre på. Jeg tror den er alene hjemme, det er godt
nok synd og utilgiveligt af ejerne når de ved at vovsen bliver bange,
de sku' ha' tæsk sku' de.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-01-07 00:51

> [...]
>
> Tyson gemte sig inde i sin hundehule, han har faktisk taget aftenen
> med knusende ro, og han har IKKE fået ½ øl som jeg ellers tænkte på

her er det kun Ebbe der flipper ud, han bliver rasende!, og Emma kører med
og stresser op, Loui tager det med absolut ro.
jeg har givet den lille baldrian siden i går, og det tager toppen, og så er
han puttet i sin transportbox, når det har været værst med krudtet.

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-01-07 01:14

pwh wrote:

> Rom har jeg ikke i huset.
> Så det blev til en kop kamillethe med honning
det nye år med årets første posting)

Ellers kan du prøve med ½ rødvin og ½kogende vand + lidt sukker og
citron. Det er yderst effektivt hvis du samtidig snupper et par Pamol.

God bedring.

Fra : pwh

Dato : 01-01-07 10:18

Tove Krieger, skrev:

> Ellers kan du prøve med ½ rødvin og ½kogende vand + lidt sukker og
> citron. Det er yderst effektivt hvis du samtidig snupper et par Pamol.

Det må jeg prøve næste gang, rødvin har jeg da i huset.
Men jeg læste først din posting her til morgen, og jeg tror
alligevel det er bedre at starte dagen på kaffe end på rødvin

> God bedring.

Takker, jeg har det allerede lidt bedre idag,
det er nok ved tanken om at jeg skal på arbejde i morgen

/Jens

Fra : Jeannie Kristensen \~

Dato : 01-01-07 22:49

> /Jens (som siger velkommen i det nye år med årets første posting)

Og måske kan du avancere fra nogen-og-tyvende-pladesen til top ti i 2006
(for indlæg til samtlige grupper) i 2007?

Jeannie
http://ckcs.dk

Fra : jopa

Dato : 01-01-07 23:00

Jeannie Kristensen (4700) skriblede bla:
> Og måske kan du avancere fra nogen-og-tyvende-pladesen til top ti i
> 2006 (for indlæg til samtlige grupper) i 2007?

og du kunne lade være med at starte en ny tråd om samme emne
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 02-01-07 06:14

jopa, skrev:
> Jeannie Kristensen (4700) skriblede bla:
>>
> og du kunne lade være med at starte en ny tråd om samme emne

John er bare midsundelig på at jeg ligger foran ham i begge dicipliner

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 01-01-07 12:24

On Sun, 31 Dec 2006 22:42:48 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Skål til dig også.
>Jeg er dog gået over til ren juice, helbredet arter sig ikke helt idag

Uha. Stærke sager!

>/Jens (som er ved at værer et gammelt skvat)

Det har du da været længe!

Fra : jopa

Dato : 01-01-07 12:29

Leyna skriblede bla:

> Det har du da været længe!

Ja hvis vrøvlehoved er lig med gammel skvat så har han været det længe
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-06 21:26

pwh wrote:
> http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1085
>
> /Jens

LOL Ja, tak for kaffe

Fra : Leyna

Dato : 01-01-07 11:36

On Sun, 31 Dec 2006 20:18:47 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>http://news.frostbyte.dk/2006/displaynewsgroup.phtml?id=1085

Sludder. Der er da ingen af os der er på Top 10 listen!
http://news.frostbyte.dk/2006/

Og hundegruppen er end ikke blandt de 10 mest aktive... Vi har nok for
travlt med at lufte hunde til at sidde ved skærmen og
snakke/diskutere!

Fra : jytte

Dato : 01-01-07 20:14

pwh skrev:

> Tyson gemte sig inde i sin hundehule, han har faktisk taget aftenen
> med knusende ro
Hmm Mollie har faktisk også taget det helt roligt, det havde jeg slet
ikke turdet håbe på at hun ville.

>, og han har IKKE fået ½ øl som jeg ellers tænkte på

Nåe det var godt Jens, så hører du alligevel lidt efter

> /Jens (som siger velkommen i det nye år med årets første posting)

Ja, ja du vil vel se, om du også i år kan komme til at ligge øverst
på top 30

Jytte - som ønsker et godt nytår til dig og dine hunde

Fra : pwh

Dato : 01-01-07 20:25

jytte, skrev:

> Hmm Mollie har faktisk også taget det helt roligt, det havde jeg slet
> ikke turdet håbe på at hun ville.

Herligt.

> Nåe det var godt Jens, så hører du alligevel lidt efter

Jeg lod tvivlen komme hundene til gode, og så roligt som Tyson
tog det i går var det også helt overflødigt.
Man skal aldrig værer så stivsindet at man ikke kan ændrer standpunkt

> Ja, ja du vil vel se, om du også i år kan komme til at ligge øverst
> på top 30

Naturligvis gør jeg det.
Men det er langt op til Usenets nr 1, Bo M Mogensen

Fra : jopa

Dato : 01-01-07 20:37

pwh skriblede bla:
> Men det er langt op til Usenets nr 1, Bo M Mogensen

Mon ikke det er Bo Warming der topper på usenet ?
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 01-01-07 21:11

jopa, skrev:
> pwh skriblede bla:
>
> Mon ikke det er Bo Warming der topper på usenet ?

Ja for satan, jeg fik blandet dem sammen.
Bo Warming hører vi da ikke rigtigt her i gruppen.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-01-07 21:30

pwh wrote:

> Ja for satan, jeg fik blandet dem sammen.
> Bo Warming hører vi da ikke rigtigt her i gruppen.
>
> /Jens

Nej, gudskelov. Det er blandt mange andre admin.netikette og
familiegruppen der har "fornøjelsen" (+ mit killfilter)

Fra : Leyna

Dato : 02-01-07 09:49

On Mon, 1 Jan 2007 21:30:14 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Nej, gudskelov. Det er blandt mange andre admin.netikette og
>familiegruppen der har "fornøjelsen" (+ mit killfilter)

Jeg tror at Bo W bor i rigtigt mange filtre. Han hygger sig osse i
mit!

Fra : Kim Christensen

Dato : 01-01-07 23:24

pwh skrev:

> Bo Warming hører vi da ikke rigtigt her i gruppen.

Sssshh!
Pas på du ikke vækker en sovende hund ;)

Hilsen Kim