Godt nytår.
Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-06 18:52

Jeg vil ønske alle i hundegruppen et rigtig godt nytår, med tak for
mange hyggelige stunder sammen med jer i det gamle år. Ønsker også det
allerbedste for alle vovserne i 2007.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 19:39

Tove Krieger, skrev:
> Jeg vil ønske alle i hundegruppen et rigtig godt nytår, med tak for
> mange hyggelige stunder sammen med jer i det gamle år. Ønsker også det
> allerbedste for alle vovserne i 2007.

I lige måde

/Jens

Fra : Lene Hansen

Dato : 31-12-06 19:41

Godt nytår til dig og alle andre også her.

Mvh
Lene

Fra : C.H

Dato : 31-12-06 19:58

> Jeg vil ønske alle i hundegruppen et rigtig godt nytår, med tak for mange
> hyggelige stunder sammen med jer i det gamle år. Ønsker også det
> [...]

Også et godt nytår herfra til dig Tove - og alle I andre hundenørder

Det har været hyggeligt at dumpe ind her - jeg er glad for, at jeg fandt
gruppen

Håber 2007 bliver ligeså hygsom som 2006...

CH - med hilsner fra hund og mand

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-12-06 21:06

> Jeg vil ønske alle i hundegruppen et rigtig godt nytår, med tak for mange
> hyggelige stunder sammen med jer i det gamle år. Ønsker også det
> [...]
så absolut i lige måde, tove!

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 21:11

> Jeg vil ønske alle i hundegruppen et rigtig godt nytår, med tak for mange
> hyggelige stunder sammen med jer i det gamle år.

Godt nytår Tove og alle i andre.
Bingo er lige blevet mor til disse 7 dejlige skabninger, som nu er 2 dage
gamle:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1229234140.jpg

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1231162942.jpg

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-06 21:32

Buffy wrote:

> Godt nytår Tove og alle i andre.
> Bingo er lige blevet mor til disse 7 dejlige skabninger, som nu er
> [...]

Hold da helt op Buffy, hvor er de da skønne de små nusere. Det kan man
da kalde nytårs-Bingo Hjerteligt til lykke med dem både til dig
og deres dejlige mor.

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-06 21:50

> Hjerteligt til lykke med dem både til dig og deres dejlige mor.

Takker Tove !
Der var også en 8. hvalp, ( den førstfødte ) men hun var desværre dødfødt.
Gjorde ellers alt, hvad jeg kunne for, at redde hende. Bingo ignorede hende
dog ret hurtigt, så hun har godt været klar over, at der ikke var noget, at
stille op
Man bliver lynhurtigt enormt glad for de små skabninger og heldigvis ser
alle de andre ud til, at stortrives. De kan allerede lorgre med halen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 22:13

Buffy, skrev:
> Bingo er lige blevet mor til disse 7 dejlige skabninger, som nu er 2
> dage gamle:
>
> http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1229234140.jpg
>
> http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1231162942.jpg

Tillykke med dem, de ser dejlige ud

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 01-01-07 11:29

On Sun, 31 Dec 2006 21:10:53 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Bingo er lige blevet mor til disse 7 dejlige skabninger, som nu er 2 dage
>gamle:
>
>http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1229234140.jpg
>
>http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/1231162942.jpg

Hvor er de bare superskønne. de ligner små tøjdyr.*GGG*
Tillykke med dem.

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Leyna

Dato : 01-01-07 11:28

On Sun, 31 Dec 2006 18:52:08 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Jeg vil ønske alle i hundegruppen et rigtig godt nytår, med tak for
>mange hyggelige stunder sammen med jer i det gamle år. Ønsker også det
>allerbedste for alle vovserne i 2007.

Kunne ikke ha' sagt det bedre, Tove, så osse et Godt nytår herfra til
alle mennesker og dyr.

Fra : jytte

Dato : 01-01-07 20:18

Tove Krieger skrev:
> Jeg vil ønske alle i hundegruppen et rigtig godt nytår, med tak for
> mange hyggelige stunder sammen med jer i det gamle år. Ønsker også det
> allerbedste for alle vovserne i 2007.
> --
Takker og i lige måde til både dig og alle de andre
Jytte