Andet multimedie
bentjuul 3670
Søges: png-billede med alpha-channel
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-12-06 00:47

Jeg sidder og er ved at skrive lidt om IE7 til min hjemmeside. En af
nyhederne er understøttelse af alpha-channel i png, og jeg kunne godt
tænke mig at vise et flot eksempel herpå.

Er der en, der ligger inde med et stykke grafik, jeg må bruge på siden,
eller som kender et sted med alpha-grafik, som frit kan bruges?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gennemsigtig proceslinje med Transbar.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 31-12-06 09:24

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>
> Er der en, der ligger inde med et stykke grafik, jeg må bruge på siden,
> eller som kender et sted med alpha-grafik, som frit kan bruges?

Ja, der ligger et sådant billede her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Png

--
Mvh. Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-12-06 13:20

Den 31-12-06 09.24 skrev Lars Jørgensen følgende:

> Ja, der ligger et sådant billede her:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Png

Jeg havde været derinde, men jeg synes ikke, billedet er specielt
godt/flot til at forklare almindelige brugere, hvad det går ud på.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.