3310 Fryser
Fra : José Daniels

Dato : 27-06-01 12:44

Hej NG

Jeg har købt lige anskaffet mig en 3310 lækker telefon må jeg sige

Men jeg har dette mystiske problem at hvis jeg roder rundt i menuer
indsætter et ny tlf.nr etc etc, så fryser telefonen og jeg er nød til
at slukke.

Efter jeg har tændt den igen kører den godt igen men den fryser stadig
efter nogle minutter hvis jeg igen roder rundt i menuerne, nogle gange
har den blot slukket af sig selv.

Jeg ville blot høre om andre har haft dette problem, måske findes der
en løsning på det som jeg ikke kender.

På forhånd tak

José Daniels

Fra : H@M

Dato : 27-06-01 16:05

Tjek evt. software version *#0000#
hvis ældre end v4.35 så får den opgraderet hos
service værksted

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-06-01 13:03

> Tjek evt. software version *#0000#
> hvis ældre end v4.35 så får den opgraderet hos
> service værksted

min bror havde samme problem og har lige fået den opdateret, ingen
ændringer!

Nu har han fået skiftet simkort, da hans andet er et par gammelt. Vi ved
endnu ikke om det virker, men jeg skriver så snart jeg ved besked.

/Mikael

Fra : Mikkel Madsen

Dato : 04-07-01 17:54

"H@M" <cpe95@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tjek evt. software version *#0000#
> hvis ældre end v4.35 så får den opgraderet hos
> service værksted

Jeg har også det omtalte problem. Koster det noget
at få opdateret sin software? Jeg har købt min 3310 hos
TDC.

Mikkel Madsen

http://mikkelmadsen.dk

Fra : Hans-Jacob

Dato : 04-07-01 21:37

> Jeg har også det omtalte problem. Koster det noget
> at få opdateret sin software? Jeg har købt min 3310 hos
> TDC.

Det koster ikke noget ligemeget operatør...
Men jeg mener at der er noget med at hvis TDC skal opdatere en SOnofon
telefon eller omvendt kan det koste lidt i porto men jeg ved det ikke...

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose