Jeg har lige dræbt et par Schæfere :o)
Fra : pwh

Dato : 30-12-06 22:16

Fik lige fat i et godt gammelt spil, Medal of Honor Allied Assault,
det går som sædvanligt ud på at man skal tæve de onde tyskere i WW2.
Man bliver så med jævne mellemrum angrebet af deres vagthunde
som self er Schæfere, det er mig en stor fornøjelse at pumpe
dem fulde af virtuelt bly

/Jens

Fra : C.H

Dato : 30-12-06 22:42

> [...]
> Man bliver så med jævne mellemrum angrebet af deres vagthunde
> som self er Schæfere, det er mig en stor fornøjelse at pumpe

Naarj....

Her i huset spiller vi Call of Duty og her kan man også hygge sig med at
skyde på de stakkels sagesløse hunde... Tjaa, man kan faktisk ikke undgå
det, for de æder sgu een!!

Små pus...

CH

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-12-06 22:55

C.H wrote:
> [...]
> med at skyde på de stakkels sagesløse hunde... Tjaa, man kan
> faktisk ikke undgå det, for de æder sgu een!!

Pyh ha, det er da godt at det kun er et spil. Vi har det også, og det
er ikke sjovt at "dræbe" de stakkels hunde. Det er nok derfor jeg ikke
spiller det så ofte.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 30-12-06 23:39

Tove Krieger, skrev:

> Pyh ha, det er da godt at det kun er et spil. Vi har det også, og det
> er ikke sjovt at "dræbe" de stakkels hunde. Det er nok derfor jeg ikke
> spiller det så ofte.

Det er da det sjoveste ved spillet, jeg kommer altid til at tænke
på Milo når jeg spiller det

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-06 00:09

pwh wrote:

> Det er da det sjoveste ved spillet, jeg kommer altid til at tænke
> på Milo når jeg spiller det

Gud ved hvorfor den tanke også lige slog mig

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 00:29

Tove Krieger, skrev:

> Gud ved hvorfor den tanke også lige slog mig

Det var self på ingen måde for at drille John at jeg skrev indlægget

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-06 00:40

pwh wrote:

> Det var self på ingen måde for at drille John at jeg skrev
> indlægget

Naaaaaj, det kunne du da aldrig finde på

Fra : pwh

Dato : 30-12-06 22:50

> [...]
>
> Her i huset spiller vi Call of Duty og her kan man også hygge sig med
> at skyde på de stakkels sagesløse hunde... Tjaa, man kan faktisk ikke

Så længe det er onde nazihunde bliver vi nok tilgivet

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-12-06 22:53

pwh wrote:
> [...]
> Man bliver så med jævne mellemrum angrebet af deres vagthunde
> som self er Schæfere, det er mig en stor fornøjelse at pumpe

Du er godt nok ondskabsfuld

Fra : pwh

Dato : 30-12-06 23:40

Tove Krieger, skrev:

> Du er godt nok ondskabsfuld

Nemlig

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-12-06 23:37

On Sat, 30 Dec 2006 22:15:48 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>Man bliver så med jævne mellemrum angrebet af deres vagthunde
>som self er Schæfere, det er mig en stor fornøjelse at pumpe

Jeg tror det hed Wolfenstein det jeg engang havde. Der slagter man
nazister, og det havde jeg slet ingen probs med, men da der så kom
Schæferhunde ind i spillet, så blev det lagt på hylden. jeg ku' ikke
nænne at skyde de stakkels dyr.

--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-12-06 23:41

Leyna wrote:

> [...]
> nazister, og det havde jeg slet ingen probs med, men da der så kom
> Schæferhunde ind i spillet, så blev det lagt på hylden. jeg ku' ikke

LOL Velkommen i klubben.

Fra : pwh

Dato : 31-12-06 00:31

Leyna, skrev:
> [...]
> nazister, og det havde jeg slet ingen probs med, men da der så kom
> Schæferhunde ind i spillet, så blev det lagt på hylden. jeg ku' ikke

Du kedede dig bare fordi det ikke var rigtige Schæfere du skød
Det er jo ligesom at se tv-køkkenet, man bliver bare så sulten af det.

/Jens