TDC DK Hotspot til max. kr. 250 pr. md. in~
Fra : Kim jørgensen

Dato : 30-12-06 20:16

Mange campingpladser har fået TDC hotspot.

http://www.tdc.dk/universal

Har nogen prøvet dette abonnement?
Det lyder næsten for billigt.

--
Venlig hilsen Kim

Fra : peter hansen

Dato : 30-12-06 20:36

Kim jørgensen skrev:
> Mange campingpladser har fået TDC hotspot.
>
> http://www.tdc.dk/universal
>
> Har nogen prøvet dette abonnement?
> Det lyder næsten for billigt.

hej Kim
jeg synes nu ikke lige at jeg kan se hvor du får den pris fra ??
Kan du forklare nærmere.
Hilsen Peter

Fra : Kim jørgensen

Dato : 30-12-06 21:33

"peter hansen" <peterhansen202d@gmail.com> skrev i en meddelelse
> hej Kim
> jeg synes nu ikke lige at jeg kan se hvor du får den pris fra ??
> Kan du forklare nærmere.
> Hilsen Peter

Abonnement pr.md. kr. 30 + max.forbrug 169 pr. md. = kr. 199,-
+ moms 49,75 = kr. 248,75 og så tillod jeg mig at runde op til 250.
--
Venlig hilsen Kim

Fra : Carsten H

Dato : 30-12-06 21:39

Ja det virker godt
Carsten H

Fra : Michael Thrane

Dato : 30-12-06 22:13

> http://www.tdc.dk/universal
>
> Har nogen prøvet dette abonnement?
> Det lyder næsten for billigt.

Jeg har Vintersæsonplads på FDM i Holbæk.
Der er sat antenner op så det dækker hele pladsen, og jeg får fint signal
inde i vognen selv om jeg ligger i udkanten af pladsen.
JEg får iflg TPtest ca 3 Mbit ned og 1/2 Mbit op.
Jeg har universal abbonnement fra TDC.

Så jeg kan ikke kalge.

mvh

Michael

Fra : Manhatten

Dato : 30-12-06 22:15

"Kim jørgensen" <ingen_mails_tak@hilsen.kim> skrev i en meddelelse
> Det lyder næsten for billigt.

Jeg synes det lyder hamrene dyrt for at være helt ærlig.

Når man tænker på at det er abbonement nummer to formentlig (uanset om man i
forvejen har tdc eller andre) og det er et abbonement til når man er på
farten i DK så synes jeg ikke det lyder rimeligt og slet ikke i forhold til
den trafik de fleste vil generere.

Så det skal ned på en langt lavere pris for at være billigt.

/Manhatten

Fra : Kim jørgensen

Dato : 31-12-06 00:10

"Manhatten" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
..
> Så det skal ned på en langt lavere pris for at være billigt.

Ja, det har du jo ret i. Men jeg mener blot at TDC hotspot
har været betydeligt dyrere. Også jeg har et
bredbåndsabonnement kørende derhjemme, som der ikke
bruges når jeg er på farten.

--
Venlig hilsen Kim

Fra : Carsten H

Dato : 31-12-06 10:03

Jeg synes det er iorden det koster op til 200 kr/mdr. Man kan jo bruge sit
abonnoment overalt i DK og er ikke bundet til ens egen telefon eller kabel
forbindelse.
De måneder du ikke bruger det koster det kun 30 pr. mdr
ja jeg ved der ikke er regnet moms med i priserne.
Endvidere kan du bruge samme klient i udlandet.

Carsten H

Fra : flemming@udbjorg.dk

Dato : 01-01-07 12:11

Carsten H skrev:
> [...]
> ja jeg ved der ikke er regnet moms med i priserne.
> Endvidere kan du bruge samme klient i udlandet.

Enig - det fungerer rigtigt godt, og jeg har købt det, selv om jeg
synes prisen er meget i overkanten, selv om der er maks. på.

Fordelen er, at jeg kan koble mig på på alle de andre campingpladser
m.v. som har TDC Hotspot.

Ulempen er, at TDC har lavet nogle meget sparsommelige løsninger på
de fleste campingpladser, så man kun kan koble sig på Hotspot nede i
tv-stuen, Internetcafeen eller lige i området omrking selve den lille
antenne de anvender. Det er simpelt hen for sølle.

FDM Holbæk har dækning på hele pladsen, og det gælder også for DCU
Hornbæk - og det fungerer fint og upåklageligt inde i campingvognen
på stor set alle pladser.

Vi har brokket os over løsningen på vores faste sommerplads FDM
Bjerge Sydstrand, og det har fået TDC til at sætte en noget
kraftigere antenne op, så der nu er (næsten) fuld dækning på hele
pladsen. Og sådan skal det altså være i dag. Det kan ikke passe, at
man skal "gå tur" med sin bærbare, for at finde dækning.

Men sådan tænker TDC tilsyneladende - og da campingpladserne får
løsningen gratis, stiller de ikke krav.

/Flemming U