Camping i TV igen, men kun for de heldige
Fra : Kurt Mogensen

Dato : 30-12-06 16:04

Så starter "Vulkanturen" i TV i DK4.
Del 1 sendes mandag den 1. januar 2007 kl. 22.00 på DK4.
Følg Signe og Peer Nesleins rejse gennem Europa til vulkanerne Vesuv og Etna
på Sicilien.
Signe kører i en Hobby autocamper, mens Lisbeth og Peer Neslein kører i
deres Fendt Diamant 700 VIP.
På deres rejse besøger de bl.a. Levico søen i Norditalien, Marina Di Venezia
ved Venedig, lilleputstaten San Marino og meget mere på deres næsten 7.000
km lange rejse.
Det plejer at være spændende og oplysende rejseprogrammer der flyder fra Mr.
Camping, så jeg vil da kigge med :)
/Kurt

Fra : SB

Dato : 30-12-06 21:16

"Kurt Mogensen" <Kurt_Mogensen1@fjernhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> næsten 7.000 km lange rejse.
> Det plejer at være spændende og oplysende rejseprogrammer der flyder fra

Ja klippede man nu alle scener ud hvor Peer var på, ville udsendelsen ikke
vare meget mere end 10 - 12 minutter

Søren