Andet multimedie
bentjuul 3670
købe plugins til photoshop i DK
Fra : Ole Madsen

Dato : 30-12-06 13:54

Hej

hvor kan man købe plugins til photoshop i DK til både mac og pc?
jeg har forsøgt at søge på google, men kunne ikke finde noget

tak

Ole

Fra : hcma

Dato : 30-12-06 15:38

"Ole Madsen" <ole@o-madsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvor kan man købe plugins til photoshop i DK til både mac og pc?
> jeg har forsøgt at søge på google, men kunne ikke finde noget

en lille søgning på google gav:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=plug+in+photoshop&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
m v h
hcma/-

Fra : Ole Madsen

Dato : 31-12-06 14:55

hcma skrev:

> en lille søgning på google gav:
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=plug+in+photoshop&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
> m v h
> hcma/-

nu mente jeg godtnok i DK,

Ole

Fra : Ricko.

Dato : 30-12-06 15:39

> [...]
>
> hvor kan man købe plugins til photoshop i DK til både mac og pc?
> jeg har forsøgt at søge på google, men kunne ikke finde noget

Hej ,hvorfor købe det i DK

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-12-06 19:44

Ricko. skrev:

> Hej ,hvorfor købe det i DK

Ja, det siger jeg også. Jeg synes efterhånden at servicen er bedre på
stort set alle punkter i udlandet, så jeg køber hellere direkte ved
producenten end ved en eller anden dum dansk forhandler.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ole Madsen

Dato : 31-12-06 14:56

Ricko. skrev:

> Hej ,hvorfor købe det i DK

Jeg har ikke creditkort, så derfor er jeg nødtil at købe på efterkrav

Ole

Fra : Ricko.

Dato : 31-12-06 15:37

> Jeg har ikke creditkort, så derfor er jeg nødtil at købe på efterkrav
>
> Ole
Så få et og spar penge i 2007

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-01-07 15:24

"Ole Madsen" <ole@o-madsen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke creditkort, så derfor er jeg nødtil at købe på efterkrav

Du kan også nogle steder bruge bank oveførsel. F.eks. i Tyskland, der er
ikke mange steder de tager kreditkort, det er bank overførsel.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Ole Madsen

Dato : 01-01-07 20:56

Jørgen Nielsen skrev:

> Du kan også nogle steder bruge bank oveførsel. F.eks. i Tyskland, der er
> ikke mange steder de tager kreditkort, det er bank overførsel.

Tak

Ole