Andet multimedie
bentjuul 3670
PS: Kopiering af flere lag i en omgang...
Fra : Magnus

Dato : 30-12-06 12:11

Jeg har lavet et cover hvor jeg har en fil med forsiden og en bagsiden.
Hver af disse filer indeholder diverse lag med tekst og billed.

Når jeg opretter en ny fil og giver den en opløsning der passer så for og
bagside kan være der ved siden af hinanen hvordan kan jeg da kopiere
samtlige lag på en gang ind i den nye fil?

/Magnus

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 30-12-06 13:31

Magnus skrev:

> Når jeg opretter en ny fil og giver den en opløsning der passer
> så for og bagside kan være der ved siden af hinanen hvordan kan
> jeg da kopiere samtlige lag på en gang ind i den nye fil?

Marker lagene i lagpaletten og træk dem over i det nye dokument.
Alternativt kan du samle lagene i et lagsæt (eller gruppe, som det
hedder fra og med CS2) og så trække sættet/gruppen over. Så bliver
det nemmere at overskue lagene i det nye dokument.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Inger

Dato : 30-12-06 22:57

Magnus skrev:
> [...]
> bagside kan være der ved siden af hinanen hvordan kan jeg da kopiere
> samtlige lag på en gang ind i den nye fil?

Hvis du lænker alle lagene i dit dokument sammen, kan du trække dem
sammen over i det andet dokument.
Mvh. Inger