Er udendørs elmålere realistiske?
Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-06 09:58

Kære teknikborgmester Bondam

Kan gadelys og strømsalg kombineres?

Jeg havde en stribe artikler om billige nemme kirkegårdsforbedringer i
nogle aviser og du fik en Ass.Kirkegårdsansat til at ringe mig op, men
han var extremt negativ og kort for hovedet og spildte blot begges
tid.

Inspirereret af Politiken idag her et nyt forslag.

Op til BZ-optøjerne har man ladet kirkegården stå åben om natten,
hvilket jeg foreslog jeres arkitekter i sommers og de påstod at det
ville øge hærværk - hvad det ikke har gjort.

Islandske kirkegårde har elektrisk lys på gravene og Assistens
Kirkegård er total mørk om natten, så få har mod til at skyde genvej
tværs gennem det asfalterede, interessante vildnis og da mit
familiegravsted ligger cirka i midten og jeg er slægtens
skødeindehaver, så beder jeg om at man undersøger muligheden for, at
der kunne udføres en forsøgsordning, så en enkel juletræskædeagtig
minimal lav belysning skete fra de store nord, øst og syd indgange og
til midten, så de i dagtimer mest bruge genveje kunne benyttes let og
sikkert om natten.

I har lovet mig en lang række spændende forbedringer af vort gravsted
og vi har godkendt og tilbudt betaling, men intet er tilbagemeldt.
Hvad om det også blev muligt, at købe strøm til belysning af
familiegravsted, så ikke kommunen skal hænge på hele
oplysningsomkostningen?

Der er jo billig elektronik i vore dage, så afregning ved udendørs
stikledninger enkeltvis let kan ske?

Politiken artiklen idag, der er fuld af sådan nytænkning, er harm
over statslig vrangvilje overfor fornyelser og at staten fjerner, hvad
folk forbedrer vedr. eget gravsted.

Selvfølgelig må man underkaste sig overordnet plan.

Jeg gennemdiskuterede gravstenslæseligheds-forbedring med jeres
ansatte og fik grønt lys til at udføre nogle af de i avisartiklerne
foreslåede billige forbedriner, men noget af de blev siden kritiseret
af jeres kontor - og noget er blevet fjernet , måske af jeres
ansatte.. No big deal - det vigtigste var den nemme rensning af
gravsten, som er blevet rost af alle og som I jo ikke har kunne
chikanere.

Venligst lad en kompetent og positiv ansat ringe til mig, Med venlig
hilsen Bo Warming 35861000

Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Stig Pedersen

Dato : 30-12-06 23:08

> [...]
> rost af alle og som I jo ikke har kunne chikanere.
>
> Venligst lad en kompetent og positiv ansat ringe til mig, Med venlig

Er alle pengene gået til sød likør og syltetøjsglas?, siden du ikke har
penge til frimærker så du kan få sendt dit indlæg til rette instans.
Prøv evt. en email .

Stig

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 04:16

MURE OG PORT-AFLÅSNING OM KIRKEGÅRDE, ISÆR ASSISTENS på Nørrebro, ER
SPILDAGTIGE KOMISKE FEJLINVESTERINGER SOM KLOGE BONDDAM HELDIGVIS ER
IGANG MED AT RÅDE BOD PÅ

"Stig Pedersen" <stig12@yahoo.dk> wrote in message

> Er alle pengene gået til sød likør og syltetøjsglas?, siden du ikke
> har penge til frimærker så du kan få sendt dit indlæg til rette
> instans.
> Prøv evt. en email .

Som du let kan læse i cc-linie er hovedstadens vise teknikborgmester
Bondam den klart aller-vigtigste adressat og modtog min
oplysnings-visdom simultant med dig

Det er ganske rigtigt bekosteligt at være fremmeste researcher i
sammenlignende Cointreau og cointreau-likør-efterligning branchen -
Højbro vins "Triple sec" fra Joseph Cartron, Bourgogne distriktet
kan anbefales - Også en fransk sag hos "D" på Rolighedsvej, er nær i
kvalitet og langt billigere.

Marmeladeglas genbruges til gengæld, du læser mine indlæg for sjusket,
øv.

Men din kritik af at rette-instans
X-post til dk.politik
var glemt er nu taget til efterretning, og jeg tilføjer

Dengang da Viggo Starckes tante begravedes på Assistents Kirkegård
skindød og genbrugs-kloge resourcesparsommelige ligrøvere
(Greeenpeace medlemmer? ) fandt ned til hendes smykker natten efter
begravelsen og slog hende ihjel da hun gjorde modstand, var
kirkegårdsmur ikke værn nok. - og Israels adskillelse af terrorister
og jøder pr mur har vist heller ikke dæmpet antal selvmordsbomber
så alle danske mure om kirkegårde står som enskamstøtte om offentlig
fejlinvestering - helt som al muslimimport kun skal skabe job til
pamperne

At BZ-foranstaltninger er årsag tl at man nu lader kirkegårdsmurens
porte stå ulåste om natten er interessant, og jeg tror snart at Bondam
får fingeren ud og laver belysning langs de asfalterede veje gennem
Assistens Kirkegård, som jeg foreslår. Han er jo ikke dum.

Privatiserings-ideen er da sjov og nærliggenede, indtil da, ikke ?

Tivoli, Palads Bio og Stefans kirkepladsens træer er blandt det meget
lyskædedekorerede folkeeje p.t., hvor muslimømfindtlige
juleassociationer undgås - Bonddam bør straks følge mit forslag og
lade lyskæder gå gennem kirkegården på tilsvarende kreativ ,
julehyggelig, smuk, billig vis.

Mon ikke også Ørstedparkens voldelige overfald kunne mindskes med køb
af nogle juletræskæder og hyggestemning og LYS OVER LAND, hvor
muslimbanderne sparker nedlagte trækkerdrengkunder i ansigtet?

Det er ikke dyrere og langt gavnligere end Bondams
buskhøjde-fantasier
Når ingen på dk.videnskab diskussionsgruppen
har indvendinger mod at elmålere kan billigt placeres udendørs, så er
det bekræftelse af at billig elektronik ligger på den flade hånd og
Bondam kan berige os enormt for få tusindkronesedler

Fra : @

Dato : 31-12-06 04:23

On Sun, 31 Dec 2006 04:16:03 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Israels adskillelse af terrorister
>og jøder pr mur

som for langt hovedpartens vedkommende er et trådhegn

> har vist heller ikke dæmpet antal selvmordsbomber

både det og direkte angreb på landsbyer

og der hvor der er mur har det forhindret sniskytteangreb mod
vejfarende

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 07:08

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> som for langt hovedpartens vedkommende er et trådhegn

> både det og direkte angreb på landsbyer
>
> og der hvor der er mur har det forhindret sniskytteangreb mod
> vejfarende

Tak for troværdige oplysninger

Fra : Michael Jacobsen

Dato : 31-12-06 18:42

> "@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> Tak for troværdige oplysninger

Hvad har dette med mad og drikke at gøre?

Fra : Knagsted

Dato : 01-01-07 10:41

"Michael Jacobsen" <mjacobsen78@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Hvad har dette med mad og drikke at gøre?

Man kan anbringe Bo Warming i sit filter, det har jeg gjort.
*S*

Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-07 10:54

"Knagsted" <nowbeckfun@hotmail.com> wrote in message

> [...]

En eller anden drejede emnet i denne tråd ind på LIKØR og jeg svarede
på hans spørgsmål og da jeg altid overholder fundatsen så udvidede jeg
X-post, men de næste i tråden buirde have indskrænket og droppet
dk.kultur.mad+drikke når de ikke fulgte op på dette sidespor

Fra : Brian Lund

Dato : 31-12-06 14:24

> [...]
> nogle aviser og du fik en Ass.Kirkegårdsansat til at ringe mig op, men
> han var extremt negativ og kort for hovedet og spildte blot begges

Jeg har ikke fået nogen som helst til at ringe dig op!

> Venligst lad en kompetent og positiv ansat ringe til mig, Med venlig
> hilsen Bo Warming

Jeg har heller ingen ansatte...

Brian

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-06 16:34

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message

> Jeg har ikke fået nogen som helst til at ringe dig op!

> Jeg har heller ingen ansatte...

Læst musikalsk og i lyset af at der er X-postet til borgmester Bondam,
så er der vist ingen der mistænker dig for at have ansatte