plastic flasker
Fra : Helle

Dato : 29-12-06 19:54

er der mon en der ved hvor jeg kan købe plastic flasker ( i stil med ketchup
flasker )
jeg ville bruge dem til mine dressinger.

mvh
Helle

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-12-06 20:05

On Fri, 29 Dec 2006 19:54:10 +0100
"Helle" <hk.n@nakskovnet.dk> wrote:

> er der mon en der ved hvor jeg kan købe plastic flasker ( i stil med
> ketchup flasker )
> jeg ville bruge dem til mine dressinger.
>
> mvh
> Helle

kan du ikke bare købe dressinger/ketchup på plastflaske og så når de er
brugt kan du skylle flasken og bruge den. Det er jo ikke engang fordi
det er så dyrt så du ikke bare kan hælde indholdet ud hvis du ikke vil
bruge det.

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk