Europa Silvella
Fra : Jens Olsen

Dato : 29-12-06 17:30

Hej
Vi er en familie på 4 med én på 16 og én på 19 år, og vi vil gerne høre om
der er nogen
der har erfaringer - gode eller mindre gode - med Camping Europa Silvella på
Gardasøens vestside?

Venlig hilsen
Jens Olsen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jan Boegh

Dato : 29-12-06 19:59

Jens Olsen skrev i 45954299$0$832$edfadb0f@dread12.news.tele.dk dette:
> [...]
> høre om der er nogen
> der har erfaringer - gode eller mindre gode - med Camping Europa

Er man til aktiviteter på pladsen og stort bassinområde, er den fin.
Faciliteterne var glimrende.
Lidt for meget italiensk sukkerpop og højt lydniveau om aftenen. Ikke
særligt spændende nabolag.
Min søsters unger var ganske begejstret. Vi andre flygtede væk asap.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Frøperspektiv:
http://jan.boegh.net/Album/Natur/skoven/slides/2006.09.23-12.47.16.html

Fra : Jens Olsen

Dato : 30-12-06 01:08

> [...]
>
> vh
> jan
>
>Mener du de naboer der havde valgt at holde ferie samtidig med jer eller

Jens

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jan Boegh

Dato : 30-12-06 18:07

Jens Olsen skrev i 4595adf2$0$880$edfadb0f@dread12.news.tele.dk dette:
> [...]

Næh - jeg kunne godt have tænkt mig, at der havde været lidt flere
interessante ting omkring pladsen.
Enten i form af smuk natur eller interessante byområder, gode restaurenter
mv. Europa Silvella er mest den type, der vist ofte betegnes som resorts.
Men nu skal du ikke tage mine udmeldinger for gode varer - det kan jo
sagtens tænkes at vi slet ikke finder de samme ting tiltrækkende. Jeg/vi
camperer ikke med børn, hvorfor vi er ligeglade med alle de mange
aktiviteter, der på de store sydeuropæiske campingpladser ofte finder sted
på et sceneområde, hvor der er optræden, børneunderholdning, diskodans med
instruktør og hvad ved jeg. Vi er også ligeglade med svømmebassiner, men
sæter overordentlig stor pris på rigtige strande. En nærliggende by med gode
restauranter tæller op - McDonalds ned. Naturområder til lange vandreture,
gode vinproducenter og muligheder for lidt off-roadcykling er plusser. Mange
hollændere er et minus, italienske campister er et plus (selvom vores
italiensk er temmeligt mangelfuldt).De megastore pladser ved Lidoen er nogo
for os - men det siger nok mere om os, da vi jo åbenlyst ikke er i
overensstemmelse med de mange tusind danskere, der er faste og begejstrede
gæster der. Så når du ved, hvad vi 'tænder' på, kan du måske bedre bruge
oplysningerne.
Du kan få et kig på området her:
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=45.573595~10.548098&style=a&lvl=17&tilt=-90&dir=0&alt=-1000

Mit gæt er at årets campingtur for os bliver denne:

Gennem tyskland asap til en eller to overnatninger i Levico Terme
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=46.008282~11.28651&style=a&lvl=15&tilt=-90&dir=0&alt=-1000

så sydpå til Baia Domizia nord for Napoli,
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=41.206846~13.787788&style=a&lvl=17&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&sp=Point.qw105qj4g101_Min%20plads

måske en en tur over til Bariområdet og via området syd for Ancona
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=42.971952~13.877492&style=a&lvl=17&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&sp=Point.r4vtjwj4pqf2_Min%20Plads

og så tilbage til Levico Terme for et par dage i bjergene inden turen hjem.

Fra : Jens Olsen

Dato : 30-12-06 21:12

> [...]
> ikke er i overensstemmelse med de mange tusind danskere, der er faste og
> begejstrede gæster der. Så når du ved, hvad vi 'tænder' på, kan du måske

Det kan jeg ihvertfald. Tak for dit uddybende svar og linkene.

Jens

Hent en gratis SPAMfighter her.