Opbevaring for vinteren
Fra : The Dude

Dato : 28-12-06 16:09

Hej

Er der nogen der kender steder der tilbyder opbevaring af campingvogne i
nærheden af Århus?

Fra : Thomas Olesen

Dato : 28-12-06 16:29

> Er der nogen der kender steder der tilbyder opbevaring af campingvogne i
> nærheden af Århus?

Prøv at se www.campingstuff.dk

Mvh.

Thomas

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-12-06 09:47

The Dude wrote:
> Hej

> Er der nogen der kender steder der tilbyder opbevaring af
> campingvogne i nærheden af Århus?

Jeg har brugt en i Grundfør, det er meget fine forhold. Jeg tror jeg fandt
ham på www.campingstuff.dk

--
Per, Esbjerg

Fra : Jens

Dato : 31-12-06 15:33

"The Dude" <the_danish_dude@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender steder der tilbyder opbevaring af campingvogne i
> nærheden af Århus?

Dalleruphallerne lige syd for Horsens (mod Julsminde). Her står KUN
campingvogne og der er ingen trafik ind og ud med diverse markredskaber
o.lign.

/Jens