Dual core 2,8 boxed blæser Har du den??
Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-12-06 01:14

Hej

Er der nogen her, som kører med box udgaven af Intel Pentium D 2,8, og som
kan sige, hvor meget box blæseren larmer?

Bemærk, at det er Pentium D og ikke core2 duo.

Det er navnlig standby/tomgangs larmen, jeg er ude efter.

Claus

Fra : PA

Dato : 28-12-06 09:54

> [...]
> kan sige, hvor meget box blæseren larmer?
>
> Bemærk, at det er Pentium D og ikke core2 duo.
>
> Det er navnlig standby/tomgangs larmen, jeg er ude efter.

også i tomgang.

Man er nød til at investere i en kæmpekøler m. 12 cm. blæser.

MVH PA

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-03-07 11:42

Hejsa
Den larmer da noget, men egentlig ikke en ubehagelig lyd, hvis du forstår.
Der er larm og så er der larm. *gg*
Noget af det er bare for træls mens andet bare er en hyggelig susen.
Mvh. brian