overnatning
Fra : jopa

Dato : 27-12-06 16:24

Hejsa nogen der kender rt godt sted at overnatte ca halvvejs mellem DK og
Østrig.
Konen gider ikke køre så langt i et hug.
Gerne en hytte på campingplads eller noget a la bead and breakfast. Må gerne
være et sted hvor man kan slå lidt timer ihjæl med lidt oplevelse

postet til
dk.fritid.camping, dk.fritid.rejse

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-12-06 16:03

Prøv at se på www.bahn-restaurant.de

Vi overnattade der i sommer på vej hjem fra østrig.
et spændende og lidt anderledes sted. og forholdsvis billigt,jeg mener vi
gav 52 euro incl.morgenmad.
ligger ca.4 km fra motorvejen,med egen skov/bade sø.
fra nord tag afkørslen køselitz og derefter mod coswig

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-12-06 18:16

"Søren Christensen" <sac@comxnet.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at se på www.bahn-restaurant.de
>
> Vi overnattade der i sommer på vej hjem fra østrig.
> et spændende og lidt anderledes sted. og forholdsvis billigt,jeg mener vi
> gav 52 euro incl.morgenmad.

Hej Søren

Det står der også 52 Euro for dobbeltværelse og 38 Euro for enkeltværelse
med morgenmad. Se denne side http://www.bahn-restaurant.de/kontakt.htm.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : jopa

Dato : 29-12-06 09:53

Søren Christensen skriblede bla:
> Prøv at se på www.bahn-restaurant.de

Takker vi checker linket

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : tuco

Dato : 29-12-06 09:41

Vi har flere gange overnattet på dette gasthause, jeg sender linket til dig
her, og hvis du vil have nogle billeder derfra så kan jeg sende dem til dig
http://www.meinestadt.de/hilpoltstein/branchenbuch/company/3608461
Pris for en overnatning i dobbeltværelse med bad +stort morgen bord 50 euro
ialt.
Mvh Kim

Fra : jopa

Dato : 29-12-06 09:55

tuco skriblede bla:
> [...]
> http://www.meinestadt.de/hilpoltstein/branchenbuch/company/3608461 Pris
> for en overnatning i dobbeltværelse med bad +stort morgen bord

Takker for linket som vi checker ud.
Vil da gerne have billeder derfra hvis du gider.

du kan sende dem til admin snabela jp-web.dk
På forhånd tak

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 29-12-06 11:51

tuco skriblede bla:
> Vi har flere gange overnattet på dette gasthause, jeg sender linket
> til dig her, og hvis du vil have nogle billeder derfra så kan jeg
> sende dem til dig

Takker for billederne det ser jo fint og roligt ud.
Tror du det er nødvendigt at booke en overnatning ?

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : tuco

Dato : 29-12-06 14:02

Nej vi kommer bare der vel 15 dobbelt værelser, men virkelig stille by med
atmosfære når man går sig en aftentur.
Mvh Kim

Fra : jopa

Dato : 29-12-06 17:45

tuco skriblede bla:
> Nej vi kommer bare der vel 15 dobbelt værelser, men virkelig stille
> by med atmosfære når man går sig en aftentur.
> Mvh Kim

Tror vi prøver denne på udvejen
http://www.meinestadt.de/hilpoltstein/branchenbuch/company/3608461

og så denne på hjemvejen