Asus P5B indbyggede lyd
Fra : F.Larsen

Dato : 27-12-06 14:01

Hej

Er den indbyggede lyd noget værd til spil ? Eller er det en god ide at
investere i et SB kort ?

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Lownoise/

Fra : Sveinar Ånes

Dato : 27-12-06 15:42

F.Larsen skrev i melding
> Hej
> Er den indbyggede lyd noget værd til spil ? Eller er det en god ide at investere i et SB kort ?

P5B har "High Definition Audio" - absolutt i toppklasse. Jeg har koblet
til stereoanlegget og det hele spiller helt supert. Ikke invester i lydkort
før du har prøvd Asus.

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-03-07 11:41

Hej
"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er den indbyggede lyd noget værd til spil ? Eller er det en god ide at
> investere i et SB kort ?
>
> --
hvis du har brugt mange tusinde på et godt grafikkort, hvorfor så ikke også
købe et lækkert Creative x-fi kort som lyder betydelig bedre end det
indbyggede.
Men jo det indbyggede kan da bruges og vil for manges vedkommende være ok
lyd, men hvis man netop går op i god lyd, så får man også noget for pengene
med et godt dedikeret lydkort.

Mvh. Brian