God pålidlig mailserver søges
Fra : kim jensen

Dato : 27-12-06 10:31

Da get2net snart lukker deres mailserver søger jeg en god pålidlig
mailkonto. Er der nogle der har erfaring med nogen som i kan anbefale ?

Jeg har selv kikket på TDC men har tros flere forsøg ikke kunne oprette
andet end deres web baseret udgave.

mvh Kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-12-06 10:35

"kim jensen" <mail@.mail.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> mailkonto. Er der nogle der har erfaring med nogen som i kan anbefale ?
>
> Jeg har selv kikket på TDC men har tros flere forsøg ikke kunne oprette

Dur Gmail for dig? 2,5GB plads, webmail, antispam filter samt POP3 adgang.
Og hvad fremtiden nu end måtte bringe.

--
Bjarke Andersen

Fra : John Doe

Dato : 27-12-06 14:57

kim jensen wrote:
> Da get2net snart lukker deres mailserver

Har du et link som fortæller mere om lukningen? Det står intet om nogen
lukning på Tele2's website.

Fra : Jesper

Dato : 27-12-06 15:41

"kim jensen" <mail@.mail.dk> wrote:

> [...]
> mailkonto. Er der nogle der har erfaring med nogen som i kan anbefale ?
>
> Jeg har selv kikket på TDC men har tros flere forsøg ikke kunne oprette

Jeg kan se du er på TDCs net. Brug deres smtp server:

asmtp.mail.dk
port: 587
brugernavn: dit 12-cifrede abonnementsnummer
adgangskode: din POP3 mail adgangskode.

Virker overalt i verden.
--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Fra : kim jensen

Dato : 27-12-06 16:15

> asmtp.mail.dk
> port: 587
> brugernavn: dit 12-cifrede abonnementsnummer
> adgangskode: din POP3 mail adgangskode.

Jeg har godt nok det 12 cifrede kundenummer, men min pop3 kode kan jeg
desværre ikke finde. tdc vil godt nok sende den til mig. Men ved du hvor man
kommer "ind" på tdc´s side hvor man kan ændre ens mail adr. konto o.l. ?

mvh Kim

Fra : Jesper

Dato : 27-12-06 16:40

> [...]

> kommer "ind" på tdc´s side hvor man kan ændre ens mail adr. konto o.l. ?

Prøv at ringe til TDC Internet support.