Programmere betalings løsning
Fra : thomas jürgensen

Dato : 27-12-06 08:04

Min programmør har nu holdt mig hen i 3 mdr og jeg er nødt til at finde en
ny som kan programmere flg for mig:

Jeg har Dankortindløsningsaftale og aftale med fri betaling.

det jeg skal bruge er 5 forskellige betaling knapper hvor den kalder op til
og gennemfører betalingen når det nødvendige er indtastet..
derefter skal Mysql databasen opdatere den bruger som har indbetalt i 3-4
felter.
nemmest er nok et logind inden betalingen.

hvem kan hjælpe mig med det ASAP.......

thomas@4701.dk

Fra : Dan Storm

Dato : 27-12-06 16:18

thomas jürgensen skrev:
> [...]
> felter.
> nemmest er nok et logind inden betalingen.

Forventer du at den opgave bliver løst gennem interessetimer eller?

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : thomas jürgensen

Dato : 28-12-06 20:47

> Forventer du at den opgave bliver løst gennem interessetimer eller?

Nej jeg betaler altid efter aftale, jeg har fået et par henvendelser som jeg
kontakter de nærmeste dage.

Thomas