Skaldet plet i hovedbunden
Fra : Anja

Dato : 26-12-06 20:13

Min søn på 5 år har en stor skaldet plet midt i hovedbunden. Den er på
størrelse med en 5 krone og helt uden hår. De er ingen tegn på svamp eller
ringorm. Den er bare helt glat og der ikke engang tegn på afknækket hår. Har
i oplevet det? Jeg tænker på om det er muligt at nulre hår så meget så det
bliver til en skaldet plet... når han skal sove nulre han nemlig sit hår med
en finger.

Anja

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-06 22:49

"Anja" <salgXXX@holdum.dk> wrote in message
> [...]
> det bliver til en skaldet plet... når han skal sove nulre han nemlig sit

håret kan sagtens nuldres væk.... og er en rigtig dum vane, så prøv om i
ikke kan komme den til livs allerede nu....

--
Knus,
Sabina

Fra : Holst

Dato : 26-12-06 22:55

Anja wrote:

> [...]
> bliver til en skaldet plet... når han skal sove nulre han nemlig sit hår med

Jeg har engang mødt en knægt, som også havde sådan en plet, dog endnu
større. Efter sigende var det også, fordi han "nulrede" det sted.

Prøv at få ham til at holde op med den uvane. Det er i hvert fald mit råd.