Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Acrobat 8- mangler en fil.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-12-06 16:36

Hej.

Jeg skulle reparere instalationen af Adobe Acrobat 8, men der mangler en fil
der hedder Acropro.msi. Jeg har også prøvet at genintallere programmet, men
den melder fejl ved samme fil. Er der nogen der kan afhjælpe mit problem?
Ved heller ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg ved at der sidder
nogle her, der bruger dette program.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-12-06 16:55

Jørgen Nielsen skrev:

> Jeg skulle reparere instalationen af Adobe Acrobat 8, men der
> mangler en fil der hedder Acropro.msi.

Det lyder mystisk. Den skulle gerne ligge i roden af installations-
cd'en. Det er selve Windows-installeren.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-12-06 18:28

> Det lyder mystisk. Den skulle gerne ligge i roden af installations-
> cd'en. Det er selve Windows-installeren.

Ja, men spørger efter den der skulle ligge i Windows mappen. men jeg har
fået den til det. Jeg kopieret bare filen fra cd'en til windows mappen.'

Fra : Ricko.

Dato : 26-12-06 16:55

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> afhjælpe mit problem? Ved heller ikke om det er den rigtige gruppe, men
> jeg ved at der sidder nogle her, der bruger dette program.

Google
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Acropro.msi.&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3D

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-12-06 18:30

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> Google
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=Acropro.msi.&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3D

Google havde jeg forsøgt. Har fået ordnet det. Se mit svar til Thomas.