RødeKors lyver at husbygning svær i troper~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-06 12:47

RødeKors lyver at husbygning svær i troperne

Da RødeKorschefen lyver i TV at man skal bygge tutisinder af ny
vestlige huse til indoneserfiskere og at det er sværere end her

Plastiktagplader er alt hvad de behøver til tage og resten kan de selv
lave. Pumper til brønde og evt brøndboringsudstyr kan man smide ned
fra fly for der er jo ikke altid veje til lastbiler. At det ikke
klaredes på en måned efter tsunamien viser at RødeKors er korrupt og
inkompetent og alle donationer er spild

Da jeg arbejdede i Afghanistan med skoleradio havde landsbyerne ikke
batterier til transistorradioerne, og jeg fik indført solceller, men
det var skoleinspektørerne ikke vild med, for der var status i
Sony-batterier

Da vi fik sygeklassehjælp til "sygekassebriller" ville ingen gå med
dette pariastempel

"Hvis menneskene en morgen vågnede op og pludselig var af samme race,
tro og farve, ville der opfindes andre grunde til fordomme inden
middag. Senator George Aiken

Statuspjat bør der aldrig bruges skattepenge på. Skal der hjælpes så
mad og beskyttelse mod monsunregn og kun det

Flamingoskum er vandtæ´t og kan produceres på hovedstadslufthavnen og
smides ned og gir tæt tag og kan forstærkes mod orkaner.

Det er ikke så indbrudstæt som de billigere stålpladetage, men så må
de straffe tyve hårdere - og det er man god til i muslimske lande.

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-12-06 13:59

Bo Warming skrev i news:1Z7kh.75457$dx5.7762@fe20.usenetserver.com

> At det ikke
> klaredes på en måned efter tsunamien viser at RødeKors er korrupt og
> inkompetent og alle donationer er spild

Eller at du ævler om noget du ikke rigtig har forstand på.

Og husk nu at det snart er årsskifte, og at du fra den dag kun kan skrive
super ultra korte miniindlæg af max halvanden linies længde, og max 2 indlæg
pr dag.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-06 14:28

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Og husk nu at det snart er årsskifte, og at du fra den dag kun kan
> skrive super ultra korte miniindlæg af max halvanden linies længde,

Helt frivilligt og uden garantier har jeg oplyst om et nytårsønske om
mere ordknappe indlæg

Uvægerlig vil det føre til flere indlæg

Der skrives jo så meget som jeg har et KALD til at modsige Godt nytår

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-12-06 20:01

Bo Warming wrote:

> Helt frivilligt og uden garantier har jeg oplyst om et nytårsønske om
> mere ordknappe indlæg
>
> Uvægerlig vil det føre til flere indlæg

Jeg kan se at du allerede er begyndt at at formulere dig kort og præcist.

Glimrende idé, held og lykke med at gennemføre det i det nye år.

Mvjh. Uffe Ravn

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-12-06 04:36

Bo Warming skrev i news:fr9kh.64757$mQ3.44210@fe19.usenetserver.com

[ ... ]
> Der skrives jo så meget som jeg har et KALD til at modsige

Dit største julegaveønske burde have været et sæt meget efektive ørepropper
LOL

> Godt nytår

Tak og i lige måde.