problemer med asus p4 e-deluxe
Fra : Thomas Hansen

Dato : 25-12-06 20:54

hej gruppe

jeg har et stort problem med mit bundkort
når jeg starter for min computer så starter alle blæser og drev godt nok men
så sker der heller ikke mere der kommer intet billede på skærmen, og jeg har
prøvet med et andet bundkort fra en kammerat og så køre mine ting godt
nok...

det skete ved at jeg satte en usb harddisk til, så frøs computeren og da jeg
genstartede computeren så var den død... jeg har haft nulstillet c-mos men
intet hjælper

er der noget at gøre??

og der er ikke garanti på mere så det kan jeg heller ikke :(

håber i kan hjælpe
mvh. thomas

Fra : gubbi@get2net.dk

Dato : 25-12-06 22:24

> [...]
>intet hjælper
>
>er der noget at gøre??
>
>og der er ikke garanti på mere så det kan jeg heller ikke :(

Prøv at fjerne alle drev på nær system hd,det kan være en HD som er
stået af.
/gubbi

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-12-06 22:09

<gubbi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at fjerne alle drev på nær system hd,det kan være en HD som er
> stået af.
> /gubbi

jeg har prøvet at pille alle disk og drev fra det er stadig samme problem..

mvh. thomas

Fra : Henrik

Dato : 26-12-06 09:50

"Thomas Hansen" <*benny-the-cop@jubii.dk*> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg genstartede computeren så var den død... jeg har haft nulstillet c-mos

Check om du har beskadiget USB stikket så den lille styrerplade er knækket
eller bøjet så 5V har kontakt til stel.

Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk
--*Størrelsen på en fil er ikke nødvendigvis proportional*--
--*med det kaos den kan forårsage.* --

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-12-06 22:08

jeg har prøvet at pille dem fra det var i de usb stik der er i kabinettet
jeg satte harddisken til..

mvh. thomas