Urenlighed
Fra : fassing

Dato : 25-12-06 12:47

Vi har efterhånden et stort problem med vores 2 dejlige hanner af racen
silky terrier på snart 4 år.

Problemet er at de besørger indedørs, selvom de er luftet og aktiveret. Især
om natten og når de er alene hjemme. Vi har snart prøvet alt, sågar har vi
fået begge hunde kastreret.

Hundene ødelægger vores nattesøvn, da vi 2/3 gange hver nat må op og lukke
dem ud i haven, alligevel går det galt.

Når vi rengører efter dem, desinficerer vi med rengøringsmiddelet Rodalon.

Hvad skal vi snart gøre?????

Mvh. Fassing

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 25-12-06 13:04

"fassing" <fassing.....@123.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem ud i haven, alligevel går det galt.
>
> Når vi rengører efter dem, desinficerer vi med rengøringsmiddelet Rodalon.

hej Fassing

det må være et meget ubehageligt problem for jer.
Jeg har ikke selv været ude for det, men det følgende link fra netdyredoktor
omtaler problemet.
Jeg håber, I kan bruge forslagene fra Lise Lotte Christensen:

http://www.netdyredoktor.dk/sw21674.asp

Venlig hilsen, Anelise

Fra : fassing

Dato : 25-12-06 13:16