Slukker af sig selv...
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 27-06-01 09:48

Hej,

Findes der egentligt nogen løsning til eric. t10s, så den ikke slukker sig
selv?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Harry Jensen

Dato : 27-06-01 10:50

On Wed, 27 Jun 2001 10:47:30 +0200, Rasmus Nielsen <rasmusn@rasmusn.dk> wrote:
>Hej,
>
>Findes der egentligt nogen løsning til eric. t10s, så den ikke slukker sig
>selv?

Måske en software opdatering ?? Hvis du går ind på www.mobilsiden.dk
findes der på en af deres underliggende sider hvilken software som er
den seneste samt hvordan du ser hvad din nuværende er.

Mvh. Harry Jensen

Fra : Mich@el H.

Dato : 27-06-01 11:06

> Findes der egentligt nogen løsning til eric. t10s, så den ikke slukker sig
> selv?

Er du sikker på at hele telefonen slukker sig og at det ikke bare er
displayet ?

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 27-06-01 12:16

> Er du sikker på at hele telefonen slukker sig og at det ikke bare er
> displayet ?

Ja, for når man taler og den slukker sig, forsvinder samtalen...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : ¯`·.¸J@nner¸.·´¯\)

Dato : 27-06-01 19:08

Ja smid pisset i havnen og køb et andet mærke , min lorte T28 gør det samme
og den har lige fået opdateret både det ene og det andet, hvis det ikke var
fordi det var en firma mobilix med gratis regning og håndfrit skrammel
........ ja så havde den endt i havnen ... he he

Hygge

Janner

Og til et par af jer andre ,,,,,,, dette er ikke endnu en gang mudder
kastning mellem telefon mærker .. fat lige det wha' , det er min mening om
produktet.

Ps. Husk og male telefonen brun først , tænk dig hvis en dykker fandt den og
kom igen med den .. uha uha

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 01-07-01 23:37

Hej.

Det har Ericsson telefoner altid gjort.
- de plejer at begynde med det når de er lidt over et år.....

To tidligere inkarnerede Ericsson brugere....

Dorthe og Jon

¯`·.¸J@nner¸.·´¯) <ask@me.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hd7c3$j5i$1@sunsite.dk...

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 02-07-01 20:05

On Mon, 2 Jul 2001 00:37:11 +0200, "Dorthe og Jon"
<hartz_kerschus@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Det har Ericsson telefoner altid gjort.
>- de plejer at begynde med det når de er lidt over et år.....
>
>To tidligere inkarnerede Ericsson brugere....
[...]

SPECIELT t10... Jeg tror det er den telefon p.t., der oftest må
repareres. Og meget tit fordi den slukker eller fordi displayet
'forsvinder' ... Det er ikke en ualmindelig fejl...

--
Henrik Koksby.dk Hansen

Fra : Dorthe og Jon

Dato : 02-07-01 22:15

Det var også slemt med GA628....man skulle tro at et par år ville være nok
til at få fjernet sådan en fejl.....

Henrik Koksby Hansen <webmaster@koksby.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bh1ktsd09sa3jjnq8pt0jamld8o7lnhuf@4ax.com...

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 03-07-01 16:03

>Det var også slemt med GA628....man skulle tro at et par år ville være nok
>til at få fjernet sådan en fejl.....
[...]

628 har jeg desværre ikke helt så meget erfaring med. Den har jo ogs
et par år på bagen, efterhånden.

Men jeg mener ikke at have hørt om de problemer på 628 - i hvert fald
ikke i samme omfang, som ved t10 ...

--
Henrik Koksby.dk Hansen