Yamaha påhængsmotor
Fra : Kurt Jensen

Dato : 23-12-06 19:47

Hej- jeg har købt en båd med en brugt yamaha påhængsmotor fra 80érne 20 hk.
Er der nogen der kan hjælpe med instruktionsbog ?

Kurt

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Varly Fich Jespersen

Dato : 27-12-06 23:23

hej, jeg har en værkstedsmanual til din motor, jeg vil ikke af med den, men
er der noget du gerne vil vide kan du bare spørge, jeg vil gerne hjælpe.
varly@nypost.dk