Tabel-design til fulltext - Artikler
Fra : Steen Olander

Dato : 23-12-06 17:33

Hej allesammen!

Er der en/nogen, der kender noget til, hvordan man kan designe en tabel
eller flere tabeller til artikler og lign. tekster med flere overskrifter.
F.eks.:

h1 (rubrik)
introduktions-tekst ( Kaldet Underrubrik)
tekst
h2 (Kaldet Mellemrubrik)
tekst
illustration
h2(Kaldet Mellemrubrik)
tekst
h3(Kaldet Mellemrubrik)
tekst

Jeg har pt en tabel med litteratur og noget af litteraturen vil jeg citere
fra og selvfølgelig referere til.
Men jeg vil også selv skrive artikler, som eventuelt indeholder citater.
Med venlig hilsen Steen Olander.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-12-06 10:45

Steen Olander skrev:

> Er der en/nogen, der kender noget til, hvordan man kan designe
> en tabel eller flere tabeller til artikler og lign. tekster
> med flere overskrifter. F.eks.:

Der er mange muligheder. Jeg arbejder bl.a. med et system der
bruger en artikeltabel og en afsnitstabel. En artikel har (bl.a.)
en overskrift og en introtekst. Et afsnit er knyttet til én bestemt
artikel og har bl.a. felter til overskrift og tekst.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen