pda og summasum...
Fra : pkc

Dato : 23-12-06 10:17

Er der en den kan hjælpe mig med (at fortælle) hvordan jeg exporterer mine
kunder/kontakter fra mit kartotek i Summasum... til min PDA -

På forhånd tak

Per

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 12:01

> Er der en den kan hjælpe mig med (at fortælle) hvordan jeg exporterer mine
> kunder/kontakter fra mit kartotek i Summasum... til min PDA -
> På forhånd tak
> Per

Gå ind i Kartotek, marker alle kontakter (eller dem du vil have med ud),
Højreklik på en mens alle er markerede og vælg "Gem i kommasepareret fil".
Filnavnet bliver nu "XXX kartotekskort.txt". Denne fil kan du f.eks hente
ind i Excel, som så kan overføres på normal vis til PDAens Excel.

--
mvh Karsten Madsen / Als IT
Sig Summa til dit kasseapparat www.alskassen.dk

Fra : pkc

Dato : 23-12-06 13:23

"Karsten Madsen" <km hos alsit i danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> Filnavnet bliver nu "XXX kartotekskort.txt". Denne fil kan du f.eks hente
> ind i Excel, som så kan overføres på normal vis til PDAens Excel.

Jeg vil godt have dem ind i Kontaktpersoner - så enig mht kommasep.... men
så hvordan jeg får den der fra - det kan være at jeg skal spørge i en
lomme-pc gruppe.

Tak for dit svar

per krabbe
www.scanboat.com

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-06 14:08

> Jeg vil godt have dem ind i Kontaktpersoner - så enig mht kommasep.... men
> så hvordan jeg får den der fra - det kan være at jeg skal spørge i en
> lomme-pc gruppe.
> Tak for dit svar

Mjah, det er jo meget afhængigt hvilket program du bruger til
kontaktpersoner, er det en Outlook-halløjsa-til-PDA ?

/karsten

Fra : pkc

Dato : 23-12-06 15:53

>>> f.eks hente ind i Excel, som så kan overføres på normal vis til PDAens
>
> Mjah, det er jo meget afhængigt hvilket program du bruger til
> kontaktpersoner, er det en Outlook-halløjsa-til-PDA ?

Det er et seperat program - jeg tror jeg skal finde noget der kan spise den
csv fil og så synce - jeg leder videre.

Tak for hjælpen med csv - det havde jeg ikke set.

Per